~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران،‌ اظهار کرد: دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در کنار استقلال و سپاهان جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران هستند.

وی ادامه داد: در پنج سال گذشته تراکتورسازی نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و سال گذشته نیز در یک بازی دراماتیک قهرمان نشد.

برانکو با اشاره به جدایی تیموریان و ادینیو از تراکتورسازی،‌بیان کرد: به نظرم تراکتور امسال نسبت به سال قبل تیم بهتری دارد و می‌دانم بازی سنگین و سختی پیش رو داریم. هم تراکتور و هم ما آن‌گونه که انتظار می‌رفت لیگ را با موفقیت آغاز نکردیم و فکر می‌کنم با حضور هواداران دو طرف یک دربی بزرگی برگزار خواهیم کرد.

وی درخصوص غایبان تیمش در بازی فردا،خاطرنشان کرد: حیدریه، کفشگری و هادی نوروزی مصدومان ما برای بازی فردا هستند و بابک حاتمی هم برای این بازی محروم است اما این موضوع هیچ خللی در انگیزه ما برای پیروزی ایجاد نخواهد کرد.

برانکو در مورد اینکه بازی فردا می‌تواند آخرین بازی وی در پرسپولیس باشد یا نه، گفت: من اصلا منفی فکر نمی‌کنم و فقط به فکر سه امتیاز بازی فردا هستم. ما در تمام بازی‌هایمان بهتر از حریفان بودیم، اما فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و همین مبهم بودن بازی‌های فوتبال باعث محبوبیت این رشته ورزشی شده است.

وی درباره عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در این فصل،‌عنوان کرد: دلایل زیادی وجود دارد، ابتدای فصل تیم‌مان دیر آغاز به کار کرد، محرومیت‌هایی نیز وجود داشت که بازیکنانمان از فصل گذشته داشتند، هدر دادن موقعیت‌های گل زیاد و نقش داوران در عدم نتیجه‌گیری ما نیز تعیین کننده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه بازیکنانی از جمله سوشا مکانی و محسن بنگر در بازی‌ها بسیار عصبی کار می‌کنند، یادآور شد: سوشا مکانی تاکنون با تمرکز زیادی کار می‌کرد و تمام تمرکز خود را برای برد تیم می‌گذارد اما می‌پذیرم در بازی با ملوان، یک واکنش نامعمول داشت. هم سوشا مکانی و هم محسن بنگر به بی‌عدالتی حساس هستند و همین موجب عصبی شدن آن‌ها می‌شود ولی تاکنون تمرکز خوبی برای کنترل خود داشتند.

برانکو ایوانکوویچ درباره شناخت از تونی اولیویرا،‌ بیان کرد: فلسفه بازی‌های تونی اولیویرا برای من ناشناخته نیست و بازی‌های این فصل و فصل گذشته تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و در زمین بازیکنانمان بازی خواهند کرد.

وی درمورد حمایت مدیریت تیم و هواداران از وی، نیز اظهار کرد: تا به حال حمایت مدیریت را داشته‌ام و این موضوعی است که هر لحظه می‌تواند تغییر کند اما به آینده پرسپولیس بسیار خوشبین هستم و دلیل این خوشبینی هم جدیت بازیکنانم است که بازی‌های بسیار خوبی مقابل سابقه‌داران لیگ انجام دادند. بازی با ملوان مسابقه سنگینی بود که اثر خود را روی بازیکنان ما گذاشت و منطقی است که پس از 120 دقیقه بازی پرفشار احساس خستگی را در بازیکنانم داشته باشیم اما زمطمئنم بازیکنانم فردا بهترین بازی را به نمایش می‌گذارند.