~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا مهاجری در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ملوان و پدیده اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا دو تیم ارائه‌گر بازی خوب و تماشاگرپسندی باشند. با توجه به تمریناتی که در طول هفته داشته‌ایم به دنبال پیروزی هستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به این هدف دست یابیم.

وی ادامه داد: نیازی نیست که من از تیم ملوان تعریف کنم. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد اما متأسفانه همانطور که می‌دانید توجه لازم به این تیم نشده است. دلیل نتایج سینوسی این تیم هم اسپانسر است اما همه می‌دانند که ملوان اعتبار ویژه‌ای دارد و قابل احترام است.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: ملوان سال‌های سال در رده‌های پایه به تیم ملی بازیکن معرفی کرده و سرمایه‌گذاری خوبی در بین جوانان داشته است. امیدوارم که حمایت‌های لازم صورت بگیرد و این تیم در آینده با کمک افراد می‌تواند بازیکنان ملی‌پوش زیادی را به جامعه ورزش معرفی کند.

مهاجری در خصوص تعطیلات لیگ گفت: فاصله تعطیلات برای ما تأثیرگذار بود و توانستیم با انجام بازی‌های تدارکاتی و همچنین بازی در جام حذفی به روال عادی خود برگردیم و امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.