به گزارش پارس به نقل از ایسنا بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کسانی که این روزها در مسند کار هستند باید توضیح دهند چرا وقتی استقلال در کورس قهرمانی هم بود تنها 5 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می‌رفتند.

 

آتیلا حجازی درباره استقبال کم مردم از بازی‌های استقلال اظهار کرد: در زمان ما با وجود اینکه تیم نتیجه هم نمی‌گرفت، تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آمدند اما امسال حتی در روزهایی که استقلال در کورس قهرمانی هم بود شاهد استقبال سردی از بازی‌های این تیم بودیم و تنها 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌رفتند.

 

وی در خصوص اینکه 2 سال متوالی است که استقلال با قلعه‌نویی به نتیجه مناسبی دست نیافته، افزود: مردم بهترین قاضیان جامعه هستند و ترجیح می‌دهم در این‌باره صحبت نکنم.

 

حجازی در مورد برگزاری بازی خیریه در مشهد میان تیم‌های تیم ملی سال 98 و منتخب خراسان نیز گفت: مایه خوشحالی است اگر بتوانیم قدمی در زمینه خیر برداریم. در هفته‌های گذشته نیز بازی‌های این‌چنینی برگزار کردیم و ارومیه و کرمانشاه نیز آخرین شهرهایی بود که ما برای کمک به کودکان، در آنجا به میدان رفتیم.

 

حجازی در پایان درباره صعود سیاه‌جامگان ابومسلم به لیگ برتر تصریح کرد: خوشحالم که کادر سیاه جامگان ابومسلم مزد زحمات‌شان را گرفتند و به لیگ برتر صعود کردند، اتفاقا در جشن پیراهن این تیم در ابتدای فصل نیز حضور داشتم و خاطره‌های زیبایی از این تیم دارم، امیدوارم این مجموعه در لیگ برتر نیز موفق شود.