به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، او در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال یکی از بهترین دوران فوتبالش را سپری کرد و حتی به تیم ملی هم دعوت شد. اما در لیگ یازدهم که قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و در تعطیلات نیم فصل در لیست خروجی این تیم قرار گرفت تا راهی آلومینیوم هرمزگان شود.

میداوودی در نیم فصلی که در آلومنیوم هرمزگان حضور داشت نتواست روزهای خوبی را سپری کند و در 17 بازی که برای این تیم به میدان رفت فقط 4 گل زد.

میداوودی فصل گذشته به شهر محل تولدش رفت تا فوتبالش در استقلال خوزستان ادامه دهد ولی او آنجا هم نتواست روزهای خوب گذشته اش را تکرار کند. میداوودی در 29 بازی که برای استقلال خوزستان بازی کرد فقط 5 گل زد تا عبدالله ویسی هم نتواند کمکی به برگشتن این مهاجم تکنیکی به فوتبال کند.

اما در این فصل همه چیز برای میداوودی تغییر کرد. او به سایپا آمد تا زیر نظر مجید جلالی ثابت کند هنوز هم می تواند مهره تاثیرگذاری برای تیمش باشد. او در ابتدای فصل روی نیمکت ذخیرها ها نشست ولی رفته رفته جای ثابت خود را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرد. او در هفته های پایانی نیم فصل اول به یک مهره ثابت و تاثیرگذار در سایپا تبدیل شد تا حالا همه منتظر بازگشت او به روزهای اوجش باشد. او در 15 بازی که برابر سایپا به میدان رفت 5 گل زد که آماری به مراتب بهتر از تیم های قبلی اش است.

حالا میداوودی که بارها استقلالی بودن خود را ثابت کرده فردا برابر امیرقلعه نویی این فرصت را دارد تا نشان بدهد حقش نبوده از استفلال جدا شود.