به گزارش پارس به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت به تهران درباره اینکه در ۴۰ روزی که در کشورمان حضور نداشت آیا از وضعیت فوتبال ایران مطلع بود یا نه گفت: بله، به صورت روزانه از اتفاقات فوتبال و عملکرد بازیکنان مطلع بودم و از وضعیت بازیکنان اطلاعات کامل دارم.

وی درباره بازی دوستانه ایران مقابل تیم‌های سوئد و شیلی در فروردین ماه هم خاطرنشان کرد: این برنامه ماست که با سوئد و شیلی بازی کنیم و تیم هم از نظر فنی و تکنیکی آماده است و همه چیز در این بازی برای ما مهم خواهد بود و منتظر تاییدات هستیم تا این بازی‌ها برگزار شود و همه چیز حل گردد.

کی‌روش در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال لغو بازی ایران و شیلی وجود دارد تصریح کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام که به دلیل مشکلات مالی احتمال دارد بازی با شیلی لغو شود. البته این بازی فرصت خوبی برای ملی‌پوشان و به خصوص بازیکنان جوان بود تا بتوانند تجربه خوبی به دست بیاورند و امیدوارم این شایعات به حقیقت نپیوندد چون لطمه بزرگی برای ما خواهد بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از این دو بازی کی‌روش از تیم ملی کنار خواهد رفت افزود: هیچ صحبتی راجع به این مسائل ندارم و صحبت نکردن در این باره بهترین راه است تا به این شایعات دامن زده نشود.