~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سعید رمضانی پس از شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: متاسفانه باختیم و برای شکست هم توجیهی وجود ندارد. همه تقصیرها گردن من است. امروز اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای رقم خورد که شکست بخوریم. یک تعویض اجباری داشتیم، یک پنالتی از دست دادیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم اما همه این مسائل توجیه باخت نیست.

وی ادامه داد: باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در ادامه لیگ نتیجه مطلوب را کسب کنیم. در تعطیلات فرصت خوبی است که بتوانیم نقاط ضعف خود را بپوشانیم و نقاط قوت را بیشتر کنیم.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه نیمه مربیان را به عبدالله ویسی واگذار کرده گفت: وقتی من دو بازیکن خود را به خاطر مصدومیت تعویض می‌کنم چگونه می‌توانم کار تاکتیکی را در نیمه دوم انجام بدهم. البته ما روز به روز بهتر می‌شویم و مطمئن باشید که در ادامه بازی‌های لیگ نمایش بهتری خواهیم داشت.

رمضانی در مورد شعار هواداران مبنی بر تشویق اکبر میثاقیان و فرهاد کاظمی خاطرنشان کرد: هواداران باید صبورتر باشند. هم‌اکنون زود است که بخواهند این گونه شعارها را سر دهند. فقط در ایران این اتفاق رخ می‌دهد که در یک بازی چنین شعارهایی را می‌شنویم. مطمئن باشید که ما کاری می‌کنیم همین هواداران تیم سیاه‌جامگان را تشویق کنند.

وی در مورد اینکه رضا عنایتی در دومین هفته متوالی پنالتی از دست داد خاطرنشان کرد: رضا تا هر وقتی که بخواهد می‌تواند پنالتی بزند مگر اینکه خودش نخواهد پشت توپ بایستد.

رمضانی در مورد عملکرد ضعیف خط حمله این تیم که در سه هفته گذشته نتوانستند به گل برسند، گفت: در 20 روز تعطیلات فرصت خوبی است که در مورد این نقطه‌ضعف کار کنیم و سعی می‌کنیم آن را به نقطه قوت تبدیل کنیم.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد قضاوت داور گفت: من هیچ وقت در اینباره صحبت نمی‌کنم چرا که کارشناسان باید نظر خود را در اینباره بدهند.