به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: تعطیلات لیگ یکسری معایب و محاسنی داشت، با توجه به اینکه ما تمرینات خود را دیر آغاز کرده بودیم، این تعطیلات باعث شد تا بتوانیم به حد تاکتیکی متوسطی برسیم.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات جام حذفی هم به ما کمک کرد تا از مسابقات دور نمانیم، دیدار با ملوان قطعاً جذاب خواهد شد چرا که این تیم قدرتمند است و پتانسیل بسیار خوبی دارد. امیدوارم که در این بازی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا موافق تعویق دیدار مقابل استقلال است؟ تأکید کرد: ما فردا بازی داریم و روز جمعه هم مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی قرار خواهیم گرفت و پس از آن یک هفته استراحت داریم، شرایط ما یکسان است، ما به برنامه سازمان لیگ تمکین می‌کنیم و آمادگی را داریم تا در همان تاریخ 3 مهر مقابل استقلال قرار بگیریم.

سرمربی راه‌آهن در مورد دیدار استقلال و نفت که به تعویق افتاده، گفت: من در مورد تیم خود صحبت می‌کنم و کاری به برنامه‌ریزی تیم مقابل ندارم.

کاظمی در خصوص اینکه آیا تعطیلات برای تیمش مفید بوده، گفت: ما نتوانستیم به آن چیزی که مدنظرمان بود دست یابیم، چرا که مهرداد و میلاد محمدی را دراختیار نداشتیم و بازیکنان خارجی ما هم دیر اضافه شده که هنوز ITC او صادر نشده است. یک هفته به دنبال آن بودیم و احتمالاً چند ساعت دیگر ITC او صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: مهاجم غنایی ما هم هنوز نیامده هر چند که قرار بود روز پنجشنبه در تمرینات حاضر شود، اما مدیر برنامه‌های او اعلام کرد که دو روز دیگر به ایران خواهد آمد که هنوز آن دو روز نیامده است! اگر او بیاید که با ما کار خواهد کرد، در غیر این صورت فکر دیگری خواهیم کرد. به هر حال ما در تعطیلات در حد متوسط از لحاظ تاکتیکی دست یافتیم.