به گزارش پارس به نقل از فارس تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های تراکتورسازی استقلال خوزستان اظهار داشت: مقابل تیم بسیار خوبی بازی داریم آنها در دفاع و ضد حمله خطرناک هستند اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم موفق باشیم. تمرینات خوبی در طول هفته انجام دادیم که به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

وی در خصوص عدم کسب نتیجه‌گیری تراکتورسازی در شروع این فصل تأکید کرد: من در چهار سالی که در چهار مقطع در این تیم حاضر شدم همواره اینگونه بوده است و روند را به این شکل ادامه داده‌ایم. در این فصل هم مشکلاتی داشته‌ایم که بازیکنان دیر به تیم اضافه شده‌اند و این مسئله از ابتدای فصل گریبانگیر ما شده بود، همانطور که می‌دانید پروسه آمادگی بازیکنان زمان می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه تیمش در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند، تصریح کرد: قبول دارم ما مقابل پدیده و راه‌آهن در دقایق پایانی گل خوردیم اما طبیعتاً این مسئله در فوتبال وجود دارد مخصوصاً در ایران. شاید این مسئله به عدم تمرکز بازیکنانم برمی‌گردد شما به یاد دارید که منچستر یونایتد در عرض دو دقیقه توانست یک جام به دست آورد.

اولیویرا در مورد اینکه تیمش در نیمه مربیان بازی‌ها را واگذار کرده، گفت: من همان شرایط گذشته را دارم و تغییراتی در کادر فنی من و تفکراتم به وجود نیامده است مثل گذشته هم تلاش می‌کنیم تا به هدف خود دستیابیم.

وی در مورد انتقاداتی که از او صورت می‌گیرد تأکید کرد: ایرادی ندارد هر روز سرمربی تیم را سیبل قرار دهند مربی یک روز از تیم می‌رود اما این باشگاه است که خواهد ماند ما برای ارائه بهترین بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنان در این فصل گفت: من ادینهو و تیموریان را می‌خواستم اما نتوانستیم آنها را نگه داریم و آنها جدا شدند. کاری هم نمی‌توانستم بکنم من هم دوست داشتم آنها در ترکیب تیمم حضور داشته باشند. ما بازیکنان جوانی داریم که نیاز به زمان دارند تا به مرز آمادگی برسند.