به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه اعلام کرد که باشگاه بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد پپ گواردیولا آماده است و به این مربی اسپانیایی پیشنهاد خوبی ارائه کرده است.

قرارداد فعلی سرمربی پیشین بارسلونا با بایرن‌مونیخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و او تاکنون حرفی از تمایل خود برای تمدید آن نزده است. باشگاه بایرن‌مونیخ اما قصد دارد که با پیشنهاد جدیدش گواردیولا را به عقد قراردادی جدید ترغیب کند.

رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد آلمان با تأکید بر اینکه رد پیشنهاد جدید باواریایی‌ها برای گواردیولا سخت خواهد بود، اظهار داشت: من نسبت به تمدید شدن قرارداد پپ خوشبین هستم. ما پیشنهادی فوق‌العاده را روی میز گذاشته‌ایم، پیشنهادی که به آسانی نمی‌توان از آن گذشت.

رومنیگه افزود: ما یک تیم طراز اول داریم، یک باشگاه فوق‌العاده، یک استادیوم عالی و یک شهر حیرت‌آور برای زندگی. ما در هفته آینده با پپ مذاکراتی جدی خواهیم داشت و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. من می‌خواهم که یک بار دیگر بایرن‌مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و این بار با هدایت پپ گواردیولا.

گواردیولا از تابستان سال 2013 که جانشین یوپ هاینکس شد، بایرن‌مونیخ را دو سالی متوالی قهرمان بوندس‌لیگا کرد اما در عرصه رقابت‌های اروپایی تا به امروز برای کسب عنوان قهرمانی ناکام بوده است.