به گزارش پارس به نقل از ایسنا دیدار برگشت بایرن مونیخ و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در آلیانس آره‌نا شهر مونیخ آغاز می‌شود.

دیدار رفت در نوکمپ بارسلونا با برتری سه بر صفر کاتالان‌ها به پایان رسید تا آنها در شرایط بسیار بهتری برای رسیدن به فینال قرار داشته باشند.

خاویر ماسکرانو در مورد این دیدار گفت: فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از آن بازی‌های مهمی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن حضور داشته باشد. در این بازی می‌توانید مقابل بازیکنان بزرگ و بین‌المللی به میدان بروید. وقتی کودک هستید، آرزو می‌کنید در چنین دیداری حضور داشته باشید. تلاش می‌کنم این کار را انجام دهم. هیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند پیش‌بینی کند در آینده چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. به همین خاطر تلاش می‌کنم در فصل جاری به فینال رقابت‌های اروپایی برسم.

ماسکرانو افزود: همه ما سرمربی بایرن را می‌شناسیم. با بازیکنان و ورزشگاه تیم حریف هم آشناییم. هیچکس نمی‌داند در این دیدار چه اتفاق‌هایی ممکن است رخ دهد. پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت به هیچ وجه حضور ما در فینال را تضمین نمی‌کند. ما در حالی به این دیدار پا می‌گذاریم که نسبت به حریف برتری داریم و سعی می‌کنیم از ابزاری که در دست داریم بهترین استفاده را ببریم. بازیکنان بایرن در حالی در خانه‌شان میزبان ما هستند که برای جبران شکست سنگین در دیدار رفت تلاش می‌کنند. خودمان را برای یک دیدار بسیار سخت آماده کرده‌ایم و هیچ چیز نمی‌تواند ما را در خاک آلمان شگفت زده کند. مطمئن باشید از فضایی که ممکن است تیم حریف برای ما ایجاد کند غافلگیر نمی‌شویم. تیم برنده این میدان می‌تواند جایزه بزرگی را از آن خود کند که آن هم حضور در فینال اروپاست. برای یک فوتبالیست حضور در این فینال یکی از بزرگترین آرزوهاست.