به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا دراگان اسکوچیچ منطقه خوزستان، در خصوص وضعیت فولاد، هواداران تیمش و دیدار آینده این تیم برابر سایپا به صحبت پرداخت که در ادامه مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید.

*در ابتدا در خصوص وضعیت این روزهای فولاد صحبت کنید.

تمام ارکان باشگاه و بازیکنان درصدد این هستیم که این جو و وضعیت را به سوی بهتر شدن سوق دهیم.

* تا چه حد در این زمینه موفق بوده‌اید؟

ان‌شاءالله در نتایج بعدی می‌توانیم در این خصوص ارزیابی داشته باشیم.

*آقای اسکوچیچ آیا فکر می‌کردید طی دوران مربیگری‌تان در فولاد، چنین روزهایی را سپری کنید؟

این موضوع تا اندازه‌ای قابل پیش‌بینی بود. طی صحبتی که قبلا با مدیریت باشگاه داشتم، عنوان کرده بودم که امسال فصل سخت‌تری نسبت به فصل قبل خواهیم داشت و قبلا این هشدار را داده بودم. این وضعیت هم ماحصل مشکلات سال قبل بود که به امسال منتقل شد.

*ضعف فولاد در حال حاضر کجاست؟

من مشکل اساسی را فقط در ذهن بازیکنان می‌دانم وگرنه آن‌ها از نظر فنی، با کیفیت هستند. به هر حال مشکل ما مشکل ذهنیت بازیکنان است و باید تغییر ذهنیت صورت بگیرد.

*نظرتان درباره اعتراض هواداران به عملکرد تیم چیست و چه صحبتی با آن‌ها دارید؟

از هواداران می‌خواهم که همان طور که سال گذشته و سال‌های قبل ما را حمایت کردند، باز هم از تیم حمایت کنند و به صحبت‌های تفرقه‌انگیز توجه نکنند. هواداران واقعی همان هوادارانی هستند که باید در شرایط سخت، تیم‌شان را یاری دهند.

*گویا کوئه‌ماهای کامرونی در تمرینات تیم شرکت داشته است و تا حدودی هم توافقات با این مهاجم صورت گرفته است.

بله، او بازیکن خوبی است و البته یکسری مسایل هست که برای حل آن‌ها به کشورش برگشته است و سپس مجددا به ایران می‌آید. بر اساس کارنامه‌ای که این بازیکن دارد، احساس کردم باتوجه به جواب مثبتی که برای همکاری به ما داده است، می‌تواند به ما کمک کند.

*فولاد در هفته هفتم لیگ به مصاف سایپا می‌رود، ارزیابی شما از این بازی چیست؟

به هر حال به تیم ساپیا، کادرفنی و بازیکنان این تیم احترام می‌گذاریم و انتظار داریم که شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم