به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از رقابت‌های جهانی آمریکا که کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شد با دستور دکتر گودرزی و برای بررسی نتایج این رقابت‌ها جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور رسول خادم و مسئولان و مربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی برگزار شد.

سجادی اضافه کرد: در این نشست رسول خادم نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای گودرزی تشریح کرد و تک‌تک اوزان فرنگی و آزاد مورد بررسی و بحث وزیر و بنده قرار گرفت و خادم به سئوالات ما پاسخ داد.

معاون قهرمانی درباره نظر وزیر ورزش در مورد عملکرد فدراسیون کشتی و برنامه‌های آن گفت: گودرزی از برنامه‌های فدراسیون کشتی حمایت کرد و در این جلسه عنوان شد برای کسب مابقی سهمیه‌های فرنگی و آزاد در سه مسابقه پیش رو وزارت ورزش و جوانان همه گونه حمایتی از فدراسیون کشتی خواهد داشت ضمن اینکه ما هم در معاونت قهرمانی بطور ویژه از فدراسیون کشتی پشتیبانی می‌کنیم.

سجادی درباره تغییرات کادر فتی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی گفت: رسول خادم به ما قول داد در ترکیب مربیان تیم ملی کشتی فرنگی تجدید نظر کند.