به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر محمود خوراکچی درباره پیروزی گیتی پسند برابر تاسیسات دریایی در هفته دهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما بازی سنگینی برابر قهرمان ایران و قهرمان آسیا داشتیم. تاسیسات بازیکنان توانمندی دارد که هر کدام در فوتسال افتخارات زیادی کسب کرده‌اند ولی ما هم بازیکنان خوبی داریم و توانایی بازیکنانمان بار این بازی را برایمان سبک کرد.

وی تاکید کرد: خوشحالم که تماشاگران هم روز خوبی در اصفهان داشتند. شور و شوق روز گذشته به سالن پیروزی برگشت و تماشاگران با فوتسال آشتی کردند! انصافا دقایقی از بازی که تحت فشار بودیم، تماشاگران با حمایت خود به ما انگیزه مضاعف دادند.

سرمربی گیتی پسند خاطرنشان کرد: البته ما با برد روز گذشته مغرور نمی‌شویم و از همین امروز برنامه خود را برای بازی سخت این هفته مقابل فرش آرا شروع کرده‌ایم.

خوراکچی در پاسخ به این سئوال که «آیا تصور می‌کردید ۶ گل به تاسیسات بزنید؟» گفت: حتی در خوشبینانه‌ترین حالت فکرش را نمی‌کردم. تصور من این بود بازی فقط یک گل دارد و با یک گل یا پیروز می‌شویم و یا شکست می‌خوریم.

وی درباره ناراحتی وحید شمسایی از وی و صحبتهایی که بعد از پایان مسابقه انجام داده است، تصریح کرد: رفاقت من و وحید شمسایی فراتر از فوتسال و فوتبال است. این ناراحتی طبیعی است. خود من هم وقتی تیمم باخته بود این وضعیت را داشتم ولی بعد از اتمام مسابقه، همه چیز تمام می‌شود. اینکه وحید هم گفته بود «رفاقتمان تمام شد» شوخی بود. اتفاقی نیفتاده بود که اینقدر بزرگنمایی شد!

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص اینکه شمسایی گفته بود کنار زمین زیاد شلوغ کردی، تاکید کرد: من فقط از حق تیمم دفاع کردم. من هیچ بی احترامی به تیم تاسیسات نکردم و در چارچوب قانون کنار خط کارم را دنبال می کردم.

خوراکچی در پایان با تشکر از کادر پزشکی تیم گیتی پسند که دو بازیکن مصدوم این تیم را به بازی با تاسیسات رساند، گفت: باید از هیات مدیره باشگاه هم تشکر کنم. زمانی که تیم ما در بحران بود، مسئولان باشگاه ما را تنها نگذاشتند و همین اطمینان باعث شد تا این اتفاقات خوب رخ بدهد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتسال موفق شد روز جمعه در اصفهان برابر تیم تاسیسات دریایی با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری برسد.