به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار روز جمعه مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 17:30 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد.


* در این تمرین تنها خسرو حیدری غایب بود و همه بازیکنا ن از جمله هاشم بیک‌زاده حضور داشتند. حیدری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مدتی در تمرینات حضور یابد.

* هاشم بیک‌زاده که مدتی به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرین شرکت نمی‌کرد، هنگامی که وارد زمین شد بعضی از بازیکنان استقلال به شوخی و کنایه به او خوشامد گفتند.

* کرار جاسم نیز که گفته می‌شد به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کند، امروز پس از جلسه با علی نظری جویباری معاون استقلال در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

* مطابق معمول همیشه بازیکنان استقلال در گروه‌های چند نفره مشغول بازی تنیس فوتبال شدند.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین استقلال عدم مطابقت لباس آبی‌پوشان است به طوری که بعضی با لباس  تیره و برخی با لباس‌های  روشن در تمرین حضور داشتند.

* به دلیل برگزاری تمرین پرسپولیس از ساعت 18:30 بسیاری از عکاسان ترجیح دادند قبل از اینکه به تمرین پرسپولیس بروند در تمرین استقلال حاضر شوند. این مطلب باعث شده بود که عکاسان زیادی در تمرین استقلال حضور داشته باشند.

* هنگامی که قلعه‌نویی وارد کمپ شد مشغول زدن روپایی شد که این مسئله مورد استقبال عکاسان قرار گرفت.

* حدود 40 نفر از هوادارن استقلال در کمپ حضور داشتند که درباره معادلات قهرمانی به نفع استقلال صحبت می‌کردند.

* تمرین با صحبت‌های قلعه‌نویی آغاز شد. سرمربی استقلال در بخشی از سخنان خود به بازیکنان تاکید کرد در تمرین به نکاتی که گفته می‌شود گوش دهند و درخواست کرد که با دقت تمرین کنند.

* امید ابراهیمی که 2 روز پیش در تمرین آبیی‌پوشان از ناحیه عضله پا مصدوم شده بود امروز به تمرین زیر نظر مربی بدنساز پرداخت.

* یک کودک 2 ساله که لباس استقلال بر تن داشت مورد توجه حاضرین در کمپ قرار گرفته بود و بیشتر تماشاگران با او عکس یادگاری می‌گرفتند.

* محمود فکری مربی استقلال به همراه فرزندانش در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت.

* آیتم تمرین امروز دویدن دور زمین کارهای کششی، کار با توپ و فوتبال تحت فشار در 2 گروه سبز و نارنجی بود. در فوتبال تحت فشار قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای بر تمرینات داشت و بارها تذکراتی به بازیکنان می‌داد. همچنین در این آیتم کرار جاسم با لباس تیره‌رنگ به عنوان بازیکن آزاد تمرین می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رود.