به گزارش پارس به نقل از مهر، حسین شمس سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از باخت تیمش به تاسیسات دریایی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مدعی شد که «با یکی از بازیکنان مس قبل از بازی صحبت و توافق شده بود و او در این بازی مقابل دروازه خودی توپ را به بازیکن حریف داد و او هم دروازه را گشود.»

امیر شمسایی مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی در این خصوص به خبرنگار مهر، درباره این ادعا اظهار کرد: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح شده است. اینکه چنین ادعایی شود، کار قشنگی نیست. این حرف خطرناکی است که اذهان عمومی را مشوش می‌کند. چطور وقتی تیمی می‌برد، همه چیز خوب و خوش است ولی وقتی می‌بازد همه چیز را زیر سئوال می‌برند.

وی افزود: حرف‌ها باید پایه و اساس داشته باشد. اگر شمس فکر می‌کند کسی با بازیکن تیمش ارتباط داشته چرا او را داخل زمین گذاشت؟ اگر او می‌دانست بازیکنش تبانی کرده چرا به او بازی داد؟ اینکه نمی‌شود روی هوا و بدون مدرک حرف زد.

مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: آقایان می‌گویند اگر تیم منصوری معمولی بازی کند، تاسیسات آنرا شکست می‌دهد و قهرمان می‌شود. من از سال 62 در فوتبال هستم. فوتبال همین است. یک تیم ممکن است چند هفته خیلی عالی باشد و یک هفته خوب بازی نکند. این حرف‌ها، حرف‌های آدم‌های ناشی است.

شمسایی با تاکید بر اینکه تاسیسات دنبال قهرمانی و فوتسال پاک است، یادآور شد: تیم منصوری هم در چند سال گذشته نشان داده که فوتسال را پاک بازی می‌کند. اگر قهرمانی حق ما باشد که می‌توانیم با شکست منصوری، آن را از آن خودمان کنیم. اگر هم قسمت ما نباشد که قهرمان نمی‌شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان شکایت از حسین شمس به خاطر این صحبت‌ها وجود دارد یا خیر؟»، تاکید کرد: نه، ما فعلا کاری نداریم. تیم تاسیسات یک هفته بسیار دشوار پیش رو دارد. تمام تمرکز ما روی بازی آخر است. شاید اینها حربه‌ای است تا فکرمان را به هم بزنند.

مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی همچنین گفت: ما آنقدر بچه نیستیم که دنبال این حرف‌ها برویم. من با وحید هم صحبت کردم. او هم گفت فعلا دنبال بازی با منصوری است و اگر قرار باشد اقدامی کنیم، بعد از بازی هفته آینده خواهد بود.