به گزارش پارس، ایسنا به نقل از BN SPORTS نوشت: رم در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز ارزشمند را از بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی دشت کرد.

طبیعی است که تساوی برابر تیم بزرگی چون بارسلونا نتیجه خوبی برای جالوروسی به شمار آید. رودی گارسیا سرمربی فرانسوی رم از نتیجه به دست آمده راضی است.

او بعد از پایان بازی گفت: تساوی برابر بارسلونا نتیجه خوبی است. بازی بسیار خوب و سازمان یافته‌ای را به نمایش گذاشتیم و از همه نظر خوب بودیم. می‌خواهم با شاگردانم به خاطر این نمایش خوب تبریک بگویم. تبریک ویژه هم به فلورنزی به خاطر این سوپر گلی که به ثمر رساند.

او ادامه داد: درست است که تساوی برابر بارسلونا نتیجه خوبی به شمار می‌آید اما آن چیزی نبود که به دنبالش بودیم. برای پیروزی در این دیدار به میدان رفته بودیم. رم از نظر تاکتیکی و فنی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

این مربی فرانسوی درباره بارسلونا گفت: به هر حال همه می‌دانند که بارسلونا چه تیم بزرگی است. برابر این تیم اذیت شدیم و بارها دروازه ما تهدید شد. با این نتیجه خوبی که به دست آوردیم اعتماد به نفس ما زیاد شد. عملکرد خوبی برابر مدافع عنوان قهرمانی داشتیم و این بسیار خوشحال کننده است. باید به این روند خوب خود ادامه دهیم و در دیدارهای آینده هم خوب ظاهر شویم.

گارسیا در پایان سخنان خود گفت: رم از نظر دفاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در خط حمله هم با دو خرید هجومی خود مدافعان بارسلونا را اذیت کردیم. هم ادن ژکو و هم محمد صلاح عملکرد خوبی داشتند و از آنها رضایت دارم.