به گزارش پارس به نقل از ایسنا پیش بینی می‌شد که رئال مادرید با پشت سرگذاشتن یوونتوس بتواند برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد اما اینگونه نشد تا کارلو آنچلوتی بدترین دوران حضور خود در رئال را سپری کند. شاگردان کارلتو که در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرده بودند امیدوار بودند که در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو بتوانند برابر حریف خود به پیروزی برسند اما اینگونه نشد و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این یوونتوس باشد که به دور بعد راه یابد.

 

طبیعی است که بازیکنان رئال مادرید از ناکامی تیمشان در این دیدار ناراحت باشند. گرت بیل بازیکن گران قیمت رئال مادرید نتوانست در دیدار تیمش برابر یوونتوس عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این بازیکن ولزی چندین بار صاحب موقعیت گلزنی شد اما توپ‌های او قرار نبود که وارد دروازه بوفون شود تا در نهایت رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت بازنده باشد و نتواند برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

 

گرت بیل مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید از راه نیافتن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: احساس ناامیدی بزرگی داریم. هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود اما در رسیدن به این هدف خود ناکام بودیم. انتظار داشتیم که برای دومین سال پیاپی به فینال راه یابیم. امید زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. الان دیگر رئال حذف شده است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا سال بعد جبران کنیم. تلاش کردیم تا در دیدار برگشت بیشتر گل بزنیم اما شانس با ما یار نبود و در نهایت هم این یوونتوس بود که به فینال راه یافت.

 

این بازیکن ولزی در دیدار برابر یوونتوس چندین بار صاحب موقعیت گلزنی شد اما توپ‌های او با بی دقتی از دست رفت البته روی چند صحنه هم بدشانس بود. او در این‌باره گفت: متاسفانه شانس با من یار نبود. چندین بار در این دیدار تلاش کردم تا دروازه حریف را باز کنم اما متاسفانه توپ‌های من قرار نبود که وارد دروازه یوونتوس شود. به هر حال احتمال این اتفاقات در فوتبال وجود دارد.

 

اکنون تنها جامی که رئال مادرید در فصل جاری در آن شانس قهرمانی دارد رقابت‌های لیگا است که در این جام هم بسیار بعید است که رئال قهرمان شود چرا که اختلاف این تیم با بارسلونا دو هفته قبل از پایان لیگ چهار امتیاز است با این حال گرت بیل هنوز امید خود را از دست نداده است. او گفت: هنوز این شانس را داریم که در رقابت‌های لیگا به عنوان قهرمانی دست یابیم. نباید امید خود را روی کاغذ از دست دهیم. باید به تلاش خود ادامه دهیم و در دو بازی آینده پیروز از میدان خارج شویم.

 

سرخیو راموس که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل ناجی تیمش بود در این دیدار نتوانست مانع از ناکامی کهکشانیها شود. او هم مانند گرت بیل از عملکرد بد تیمش ناراضی است. راموس بعد از بازی گفت: یوونتوس شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی از خود نشان داد. ما در نیمه نخست چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. بعد از گل موراتا شوکه شدیم و با افتی شدیدی از نظر روحی مواجه شدیم. حذف شدن بسیار دردناک است.

 

او ادامه داد: قبول کردن این ناکامی بسیار سخت است. شکست‌ها درس بیشتری نسبت به پیروزی‌ها به ما می‌دهد. در لیگ قهرمانان اروپا شکست به معنای بازگشت ناراحت کننده به خانه است اما این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا صعود کنیم. واقعا بدشانس بودیم. در پایان می‌خواهم از هواداران رئال مادرید که از ما حمایت کردند تشکر کنم. فضایی که هواداران در سانتیاگو برنابئو خلق کردند بی نظیر بود و از همه آنها تشکر می‌کنم.

 

مارسلو دیگر بازیکن رئال مادرید است که او هم از ناکامی تیمش در این دیدار ناراحت است. او گفت: همه می‌گفتند که رئال مادرید به قرعه راحتی خورده است اما اصلا اینگونه نبود و یوونتوس ثابت کرد که چه تیم خوبی است. برای پیروزی در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفتیم. این شانس را داشتیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود و این یوونتوس بود که به خاطر پیروزی در دیدار رفت توانست به فینال راه یابد.

 

او ادامه داد: برای پیروزی در این دیدار هر آنچه را که در توان داشتیم رو کردیم. ما به پیروزی فکر می کردیم و می خواستیم برای دومین سال پیاپی به فینال راه یابیم اما متاسفانه این یوونتوس بود که توانست جواز صعود را به دست آورد. نمی توان در فوتبال هیچ دیداری را پیش بینی کرد. به هر حال رئال مادرید با وجود شایستگی نتوانست به دور بعد راه یابد و الان باید به آینده فکر کنیم.