به گزارش پارس به نقل از ایسنا بازیکنان یوونتوس شب جاودانی را در سانتیاگو برنابئو خلق کردند. آنها در دیدار رفت برابر رئال مادرید با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بودند و در دیدار برگشت تنها به یک تساوی نیاز داشتند و به آن هم دست یافتند. دیدار برگشت یوونتوس با رئال مادرید با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا در نهایت این یوونتوس باشد که بتواند جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

 

بازیکنان یوونتوس بعد از پیروزی که برابر رئال مادرید به دست آورده اند به آینده امیدوار شده اند. آنها قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا در فینال برلین از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند و می گویند تنها به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنند.

 

بازیکنان یوونتوس بعد از پیروزی که برابر رئال مادرید به دست آوردند واکنش نشان دادند. کارلوس توس که سهم بسزایی در صعود یوونتوس به فینال داشته است گفت: با شایستگی توانستیم جواز صعود به فینال برلین را به دست آوردیم و الان تنها یک بازی دیگر با رویای خود فاصله داریم. خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. در هر دیدار برای پیروزی می جنگیم. بدون شک برابر بارسلونا هم تنها و تنها به پیروزی فکر می کنیم.

 

او ادامه داد: آلگری به خوبی یوونتوس را آماده این دیدار کرده بود. او ترکیب بسیار خوبی را آماده این دیدار کرد و همین باعث شد تا با اعتماد به نفس بالایی برابر رئال به میدان برویم. من به همکاری خود با یوونتوس ادامه می دهم و نمی‌خواهم این تیم را ترک کنم.

 

توس درباره رویارویی با لیونل مسی و شایعه اختلاف با این ستاره آرژانتینی گفت: مسی بدون شک بهترین بازیکن جهان است. همه دیدند که او در دیدار برابر بایرن مونیخ چقدر خوب بود. هیچ اختلافی با او ندارم و نداشته‌ام و همه آنچه در رسانه‌ها آمده کذب محض است.

 

ویدال: دیدار برابر بارسلونا بازی مرگ و زندگی است

 

ستاره شیلیایی یوونتوس هم بعد از شب باشکوه تیمش در برنابئو گفت: بارسلونا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و ما هم تیم خوبی هستیم. بازی ما برابر این تیم بازی مرگ و زندگی است. بدون شک برابر این تیم انگیزه بسیار بالایی خواهیم داشت. تیم یک دست و بسیار خوبی هستیم و این شانس را داریم تا جام قهرمانی را بالای سر بریم.

 

او ادامه داد: در یوونتوس همه بازیکنان مثل برادر هم هستند. تیم از توازن و همکاری خوبی برخوردار است و این بازی کردن را بسیار راحت می کند. مدتها است که در کنار هم بازی می کنیم. یوونتوس تیم بزرگی است و برابر هر تیمی شانس پیروزی دارد. بسیاری حتی قبل از دیدار یک چهارم نهایی نیز نوشتند که یوونتوس تیم قدرتمندی نیست اما در زمین جواب آنها را دادیم. امیدوارم که در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم موفق باشیم تا فصل رویایی ما کامل شود.

 

بوفون: برای گردش و خوش گذرانی به برلین نمی رویم

 

کاپیتان یوونتوس نیز بسیار دوست دارد که قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. او پیش از این یک بار توانست در سال 2003 با یوونتوس به فینال راه یابد اما تیم او در ضربات پنالتی رقابت را به میلان واگذار کرد. بوفون الان امیدوار است که یوونتوس عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 

او گفت: در دیدار برابر رئال مادرید همه چیز آن گونه که دوست داشتیم پیش رفت و بسیار خوشحالم که در نهایت این ما بودیم که به فینال راه یافتیم. الان بازی بسیار سختی برابر بارسلونا داریم. همه می دانند که این تیم تا چه اندازه خطرناک است اما ما هم شانس بالایی داریم و مطمئن باشید که برای خوش گذرانی به برلین نمی رویم.

 

او ادامه داد: من بسیار خوشحالم و احساس افتخار می کنم که در کنار چنین بازیکنانی هستم. یوونتوس تیم بزرگی است. حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا فرصت بزرگی برای ما به شمار می آید. چنین دیدارهایی بسیار کم برای یک بازیکن پیش می آید و باید قدر آن را دانست.

 

کیلینی: تنها هدف ما شکست بارسلونا است

 

دیدار برابر بارسلونا شاید برای یک بازیکن بسیار جالب باشد و آن جورجو کیلینی مدافع یوونتوس است چرا که باید یک بار دیگر در برابر لوئیس سوآرس ستاره جنجالی بارسلونا قرار گیرد تا دوباره همه به فکر حرکت جنجالی این بازیکن اروگوئه ای در جام جهانی 2014 برزیل افتند.

 

کیلینی هم مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش به پیروزی در دیدار برابر بارسلونا فکر می کند. او گفت: الان تنها یک هدف و خواسته داریم و آن شکست بارسلونا است. دیدار جالب و بسیار مهمی پیش‌رو داریم. ما شایسته صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و به توانایی های خود ایمان داریم. مدتهاست که در آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و امیدوارم که به این آرزوی خود برسیم.

 

مارکیزیو: هدف ما سه گانه است

 

ستاره یوونتوس در خط میانی گفت: اجازه بدهید فعلا از لذت بردن به فینال برلین لذت ببریم بعد از آن به بازی برابر بارسلونا فکر کنیم. به قدرت خود ایمان داریم و این شانس را داریم تا برابر بارسلونا به پیروزی برسیم. آرزو داشتم که برابر رئال مادرید گلزنی کنم اما کاسیاس واکنش بسیار خوبی داشت. در پایان مهم موفقیت یوونتوس بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. هدف یوونتوس کسب سه گانه در فصل جاری است. یک جام را به دست آوردیم و الان در دو جام دیگر شانس قهرمانی داریم.

 

او ادامه داد: یوونتوس نشان داد که تیم بزرگی است. به قهرمانی بسیار خوشبین هستیم و اطمینان دارم که می توانیم در فینال نمایش درخشانی داشته باشیم.