~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمود خوردبین پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: وقتی ما از موقعیت‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم، سرمربی چه گناهی کرده است! بازیکن پنالتی را به گل تبدیل نمی‌کند و از فرصت‌ها استفاده نمی‌کند. سرمربی چه کاری باید انجام بدهد؟

وی درمورد اینکه پرسپولیس در رده چهاردهم قرار گرفته، خاطرنشان کرد: رتبه مهم نیست، ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به سرمربی چه ربطی دارد که بازیکن از موقعیت‌های استفاده نمی‌کند.

سرپرست پرسپولیس در مورد شعار هواداران علیه بازیکنان خاطرنشان کرد: به هر حال این موضوع طبیعی است. آن‌ها ناراحت هستند، باز خوب است که بی‌غیرت، بی‌غیرت گفتند و احترام گذاشتند.

خوردبین درمورد پنالتی سایپا تصریح کرد: صد درصد پنالتی نبود. من به شما قول می‌دهم آن صحنه هند اتفاق نیفتاد و اگر غیر از این بود هرچیزی خواستید بگویید.

وی درمورد اینکه چه زمانی قرار است مشکل گل نکردن پنالتی‌ها در پرسپولیس به پایان برسد، گفت: مهدی طارمی گل‌زن تیم ملی است و مربی دیگر چه کاری باید انجام بدهد. بازیکنان ملی‌پوش ما هنوز در حال وهوای تیم ملی هستند. نمی‌خواهم بگویم تیم ملی مقصر بود، اما بازیکنان‌مان هنوز در آن فضا هستند.

خوردبین در مورد اینکه آیا بازیکنان را جریمه خواهند کرد، گفت: اگر به آنها پول بدهیم، آنها را جریمه خواهیم کرد.