به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه اعلام کرد که فدراسیون فوتبال پاسپورت مهدی طارمی، سوشا مکانی و محمدرضا خانزاده را برای گرفتن ویزا جهت حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش گرفته است.

مهدی طارمی با تائید این موضوع در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص دعوت شدنش به تیم ملی از سوی کارلوش کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: کارلوس کی‌روش بازی‌های من را دیده و خدا را شکر که توانستم نظر او را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم. از کی‌روش هم به خاطر اینکه این فرصت را به من داد، تشکر می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در تیم ملی جایگاهی پیدا کنم.

وی در ادامه درخصوص شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است زیرا دو بازی حساس را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم بازی‌های پیش‌رو را نیز که از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل بنیادکار که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، تاکید کرد: بازی را به خوبی شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی توانستیم از حریف پیش بیفتیم، بعد هم بازی را به خوبی کنترل کردیم و در نهایت با پیروزی این مسابقه حساس را به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: جو ورزشگاه بنیادکار طوری بود که وقتی هواداران آن تیم تیم‌شان را تشویق می‌کردند، صدا در زمین می‌پیچید که این مساله کمی کارمان را سخت کرده بود. ما به خوبی شرایط را کنترل کردیم، به فشار تماشاگران حریف اهمیت چندانی ندادیم و بازی خودمان را ارائه دادیم که خدا را شکر توانستیم این جدال حساس را با پیروزی سر کنیم.

طارمی درخصوص اینکه تغییرات مدیریتی چقدر در روند صعودی تیم تاثیر داشته، تصریح کرد: تاثیر چندانی نداشته است، ما از همان اول برای سربلندی پرسپولیس می‌جنگیدیم و فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کردیم و از مدیریت جدید پول چندانی به ما نرسیده است اما دستشان درد نکند که همان مقدار کم را به ما داده‌اند و گرنه فرق چندانی نداشت.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش اضافه کرد: کمی احساس درد داشتم اما فعلا وضعیتم رو به بهبود است، فیزیوتراپی انجام می‌دهم و به دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می‌رسم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی یادآور شد: بازی سختی را در تبریز مقابل تراکتورسازی پیش رو داریم. امیدوارم روند پیروزی‌های ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم این مسابقات را مانند مسابقه‌های قبلی با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند در پایان لیگ در جمع مدعیان حضور داشته باشد؟، ادامه داد: شرایط برای این کار خیلی سخت است، ما بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم این بازی‌ها را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و در پایان فصل هم در جایگاه خوبی باشیم.

طارمی در پایان در پاسخ به این پرسش که ادامه کار برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینید؟، گفت: ما با دو بردی که در این رقابتها به دست آوردیم، شرایط خوبی پیدا کردیم و فکر می‌کنم با یک برد و یک تساوی هم به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کنیم. ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا پرسپولیس در آسیا به موفقیت برسد.