به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین سید جلال حسینی کاپیتان دوم تیم ملی می گوید مشکل مالیاتش حل شده است . این بازیکن محجوب و دوست داشتنی که این روزها در تهران در پی انتخاب تیم آینده اش است و به احتمال فراوان به پرسپولیس بر می گردد. دفاع ثابت تیم ملی که بازی با ترکمنستان را به دلیل مشکل مالیاتی از دست داد ، در این باره می گوید:«مشکل مالیاتی ام به سالهای سال قبل بر می گردد. برای زمانی که در سایپا بازی می کردم. فکر کنم این مشکل دیگر حل شده و می توانم به سفر بروم و بیایم. فقط برایم عجیب است که چطور از 10 سال قبل ، این مشکل حل نشده باقی مانده بود!»

او درباره شرایط آمدن به پرسپولیس و همکاری با برانکو هم گفت:«اول این را بگویم که چه بیایم و چه نیایم ، پرسپولیس با برانکو موفق می شود. ولی درباره اینکه گفتید ، خب دوست دارم به پرسپولیس برگردم.»

او درباره شایعات سال قبل درباره اینکه پولش را گرفته و به پرسپولیس پشت کرده هم گفت:« این ها دروغ است. من هم مثل همه بازیکنان ،پول هایم را گرفتم. آقای رحیمی به همه تیم پول های شان را داد ، پول مرا هم تسویه کرد. بعد هم برای فصل بعد به توافق نرسیدیم. نمی دانم چه گناهی مرتکب شدم. مگر بقیه بازیکنان از پرسپولیس پول های شان را نگرفتند؟»