به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس امیرمحمد گنجی در مورد کناره‌گیری مهرام از لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این تصمیمی نیست که ما دیروز یا امروز گرفته باشیم بلکه بعد از فصل گذشته این تصمیم را داشتیم که در لیگ برتر ورود پیدا نکنیم و این هم دلایل خاص خودش را دارد که بعد از جام ملت‌های آسیا در یک نشست خبری به اطلاع همه خواهیم رساند.

وی ادامه داد: حرکتی که مهرام آغاز کرده است طوری نیست که بتوانیم آن را قطع کنیم. در بخش‌های پایه مانند نونهالان، نوجوانان و جوانان حرکت بزرگی آغاز شده و در سه، چهار استان فعالیت می‌کنیم و حدود 50 تا 60 هزار نفر آموزش می‌بینند و این چیزی نیست که بخواهیم یک شبه آن را تعطیل کنیم.

مدیرعامل باشگاه مهرام با اشاره به بودجه این باشگاه در فصل جاری گفت: امسال سه برابر بودجه سال گذشته را برای باشگاه تصویب کرده و هزینه خواهیم کرد، اما این بودجه در بخش بزرگسالان نخواهد بود و به تیم‌های پایه اختصاص پیدا می‌کند.

گنجی در پاسخ به این سؤال که آیا برای اطلاع از وضعیت شما از فدراسیون یا وزارت ورزش و یا ارگان دیگری تماس گرفته شده است یا خیر،‌ گفت: هیچ کسی برای اطلاع از وضعیت ما تماس نگرفته است.