به گزارش پارس به نقل از فارس، هفتم دی ماه که فرا می رسد جامعه بسکتبال ناخواسته به یاد آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن فقید تیم ملی می افتد. آیدین خیلی زود توپ و تور را رها کرد و اهالی این رشته را تنها گذاشت. بازیکنی با قابلیت های بالا که این روزها می توانست کمک زیادی به تیم ملی کند.  

همگان بازی های او در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ ژاپن و درخشش او را در این بازی ها و  بریدن تور سبد پس از قهرمانی را  به یاد دارند.

در مورد خاطرات و بازی های او در تیم ملی و باشگاهی صحبت های زیادی را از خانواده گرفته تا هم تیمی ها و اهالی بسکتبال صحبت های زیادی را مطرح کرده اند و در این مجال سعی داریم با انتشار عکس هایی از دوران بازی او یاد و خاطره بازیکن فقید تیم ملی را زنده نگاه داریم و تنها به گفت وگوی کوتاهی با پدر وی و ذکر یک نکته  بسنده کردیم.

محمد علی نیکخواه بهرامی: آیدین را نمی بینم، اما او در قلبم زنده است

محمدعلی نیکخواه بهرامی، پدر آیدین در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: حرف جدیدی در خصوص آیدین ندارم تنها می گویم که متاسفم که دیگر او را نمی بینیم.   آیدین نیکخواه بهرامی از نظر من نرفته است. شاید تصور شود که او دیگر از میان ما رفته است، اما او برای من همیشه هست.

*پسری  که جوراب های راه راه می پوشید

نکته ای که در مورد بازی های  او وجود دارد  اینکه او دوست داشت حرکات متفاوتی را انجام دهد. یکی از  آنها پوشیدن جوراب های راه راه بلند بود که در میان بسکتبالیست ها کمتر دیده می شود و از این لحاظ منحصر به فرد بود.

پدرش در این خصوص می گوید: آیدین همیشه به دنبال  کارهای متفاوت بود و این هم یک مورد از آنها بود و دلیل خاصی  هم برای آن نداشت. البته در همه بازی ها هم استفاده نمی کرد.

 

  جدال آیدین نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در لیگ برتر بسکتبال

 

 

آیدین نیکخواه بهرامی پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ ژاپن

 

نخستین سالگرد آیدین نیکخواه بهرامی در سالن بسکتبال آزادی