به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی توفیق در مورد دیدار تیمش مقابل مهرام در هفته پنجم از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی مشکلی پیش رو داریم چون با حضور صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی با مهرام متفاوتی روبرو هستیم. مهرام بسیار قدرتمندتر از گذشته شده که این مسئله کار ما را دشوارتر می کند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بازی خوبی ارائه دهیم. البته تعدادی آسیب دیده هم داریم که امیدوارم برای بازی با مهرام شرایط بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در مورد عملکرد شاگردانش گفت: کارشناسان و مدیران تیم باید درباره عملکرد تیم ما نظر بدهند اماشخصا معتقدم با بضاعتی که داشتیم و تفکری که مدیریت ما برای حضور تیم صنایع پتروشیمی در لیگ برتر داشت، عملکرد خوبی داشتیم به ویژه اینکه چند چهره جوان را نیز به لیگ معرفی کردیم. من هیچ گاه از نتیجه کاری که انجام می دهم راضی نیستم چون معتقدم با کمی تمرکز و تلاش بیشتر می توان نتیجه بهتری گرفت ولی امسال تا حدودی از تیمم راضی هستم.

توفیق ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی لیگ، همه تیم ها دنبال اضافه کردن بازیکنان جدید به ترکیب شان بودند ولی ما تا به حال درگیر مسائل مالی بوده ایم به طوری اگر بتوانیم بازیکنان فعلی تیم را حفظ کنیم، کار بزرگی انجام داده ایم. ما زحمت مان را می کشیم و امیدورام با تلاش بازیکنان و درایت مسئولان تیم بتوانیم جزو ۴ تیم برتر باشیم که البته کار بسیار سختی است. ما نقاط ضعف زیادی داریم که مسائل مالی نیز این نقاط ضعف را تشدید می کند.