~~به گزارس پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا حمید بنی تمیم اظها‌ر کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام دادیم، قرار است محسن حاجی‌پور فردا به همراه تیم ‌ملی کشتی آزاد به کشور باز گردد و تصور می‌کنم در این زمینه دیگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وی هم اکنون به تیم ‌ملی کشتی آزاد ملحق شده است یا خیر؟ گفت: در این زمینه فعلا اطلاعات دقیقی نداریم و به دنبال آن هستیم تا شب این موضوع را پیگیری کنیم تا بتواند به همراه تیم ‌ملی کشتی آزاد به کشور باز گردد.

دبیر فدراسیون کشتی همچنین در‌ رابطه با شایعه پناهندگی حاجی پور به کشور آمریکا، گفت: تصور نمی‌کنم که این مساله صحت داشته باشد، چون خود حاجی‌پور اذ‌عان‌ داشته که به خاطر آبروی مملکت و خانواده‌اش این کار را انجام نخواهد داد و مملکتش برای او مهم‌تر‌ از پناهندگی است.

بنی تمیم در پاسخ به این پرسش که چرا حاجی پور با تیم ‌ملی کشتی فرنگی به ایران باز نگشته است، تصریح کرد: مشکل همین جاست که چرا با تیم ‌ملی کشتی فرنگی به ایران باز نگشت. البته ویزای او 20 روزه است و از مسئولان درخواست کرده بود که چند روز بیشتر در آمریکا بماند که مسئولان با درخواست وی مخالفت کرده بودند. بنا‌بر‌این چون وی از قبل هماهنگی انجام نداده بود، حق ماندن در آمریکا را نداشت و باید به همراه تیم فرنگی برمی‌گشت.