به گزارش پارس به نقل از خبرانلاین ؛ حدود 10،12 روز پیش و در یکی از جلسات تمرینی تیم ‌ملی، رضا یزدانی کمرش مصدوم شد تا استراحت اجباری کند و همراه اردونشینان نباشد.

تشخيص پزشكان تيم ‌ملي و تجويز استراحت براي كاپيتان نامدار كشتي آزاد، يكي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي مربيان تيم ‌ملي و خود رضا يزداني شد. بعد از چند روز استراحت و بهبودي نسبي، او تمرينش را شروع كرد اما در همان اولين جلسه تمريني، دوباره احساس درد شديد مصدومیت قبلي، با تشخيص پزشكان تيم ‌ملي منجر ‌به ترك تمرين و انجام MRI شد. در حالي كه تيم ‌ملي بايد نيمه شب امشب يا بامداد فردا از طريق مسكو راهي لس‌آنجلس شود، دقايقي با كاپيتان پرافتخار تيم ‌ملي همكلام شديم تا از وضعيت او مطلع شويم كه رضا يزداني به سؤالات خبرورزشي پاسخ داد:

حدود 10 روز است كه با تيم ‌ملي تمرين نمي‌كنم. شدت درد مصدوميت اخير باعث شده تا پزشكان و كادر فني تيم‌ ملي قبل از هرگونه تصميم‌گيري، انجام MRI را در دستور كار قرار دهند. به همين دليل و بنا به تشخيص پزشكان و مربيان تيم ‌ملي، در خارج از اردو و مركز تخصصي بابك MRI گرفتم.

قرار بود نتيجه MRI و تشخيص پزشك متخصص روز يك‌شنبه تحويل شود ولي گويا چون پزشك مربوطه آن روز نيامده، دريافت جواب MRI و تشخيص نظر پزشك به بعدازظهر امروز موكول شده است. بلاتكليفي و سردرگمي فعلي من يا كادر فني تيم ‌ملي هم به خاطر تأخير در دريافت همين جواب و نظريه پزشك است.

هنوز هم احساس درد دارم ولي اگر جواب MRI مشخص كند كه مشكل جدي نيست و مربيان تيم ‌ملي هم صلاح بدانند كه من همراه تيم باشم، درد ناشي از مصدوميت اخير را تحمل مي‌كنم و در خدمت تيم ‌ملي هستم. به رغم اينكه مدتي مجبور به استراحت بوده و تمرين ندارم، از نظر آمادگي نسبت به بقيه بچه‌هاي تيم عقب‌تر هستم ولي اگر مشكلي نباشد، در همين يكي، دو روز باقي‌مانده سعي مي‌كنم با تمرين تا حدودي خودم را مهياي شركت در مسابقه كنم.

همه چيز به نتيجه و جواب MRI و تصميم مربيان تيم ‌ملي بستگي دارد. من هميشه سرباز گوش به فرمان ملت بوده و هستم. اگر مشكل پزشكي نباشد و مربيان تيم‌ ملي هم تصميم بگيرند، من بايد در جام‌ جهاني‌ كشتي بگيرم، هر چند كه آماده نيستم و درد دارم ولي حتماً انجام وظيفه مي‌كنم.

من و اكثر بچه‌ها در ارمنستان رواديد سفر گرفتيم و گروهي از اعضاي كاروان هم در دبي رواديد گرفتند. فكر کنم چند ساعت قبل از وزن‌كشي به لس‌آنجلس برسيم. اعضاي تيم چه جوانان و چه باتجربه‌ترها همگي چنين شرايطي را تجربه كرده‌اند و اميدوارم كه هيچ مشكلي پيش نيايد.

شريف شريف‌اف چند وقت پيش در جام مدويد با اختلاف امتياز بالا به ختاگ گازيموف باخته و فكر نمي‌كنم او حالا حالاها بتواند نفر اول 97 كيلوي آذربايجان شود. حداقل تا المپيك 2016 گازيموف نفر اول آذري‌هاست و ما هم براي شكست او تدابير مختلفي را به اجرا مي‌گذاريم تا نتايج قبلي‌مان را تكرار كنيم.

اينكه من يا محمدحسين محمديان در كدام مسابقه و مقابل كدام‌يك از حريفان در جام ‌جهاني‌ كشتي بگيريم، به نظر و تصميم كادر فني تيم ‌ملي بستگي دارد اما اگر قرار باشد من كشتي بگيرم، فرقي نمي‌كند كه شريف‌اف باشد يا ديگران و با تمام وجود در خدمت تيم هستم.

فكر مي‌كنم براي همراهي تيم مشكلي نداشته باشم ولي حضور يا عدم حضورم مقابل حريفان در هر مرحله‌اي از مسابقات جام جهاني، به جواب MRI، نظر پزشكان و تصميم مربيان تيم ‌ملي بستگي دارد.

در آمريكا كار خيلي سختي براي تكرار قهرماني جام ‌جهاني‌ داريم. قطعاً ميزبان برنامه‌ريزي كرده تا ناكامي سال گذشته‌‌اش را جبران كند و سعي مي‌كند تا ما نتوانيم مثل سال گذشته در آمريكا قهرمان شويم اما بچه‌هاي ما هم انگيزه‌هاي بسيار زيادي دارند كه در خاك آمريكا يك بار ديگر پرچم كشورمان را بالاتر از همه به اهتزاز درآورند.

در جام‌ جهاني‌ سال گذشته كه در آمريكا قهرمان شديم، مسئولان هيچ توجهي به زحمات و تلاش بچه‌ها نكردند، اميدوارم حداقل امسال ديگر همان روند كم‌لطفي و بي‌توجهي را ادامه ندهند. اين بچه‌ها براي كسب افتخار خيلي زحمت مي‌كشند ولي متأسفانه بعضي كم‌لطفي‌ها آنها را دلسرد مي‌كند. ان‌شاءا... ديگر شاهد بي‌توجهي و كم‌لطفي در حق قهرمانان كشتي نباشيم.

بر اساس مقررات قبلي فدراسيون كشتي، من سال گذشته توانستم با عنواني غير از كشتي‌گير در ليگ حاضر شوم. حالا هم كه فدراسيون تصميم گرفته هيچ قهرمان و كشتي‌‌گيري نتواند با اين عناوين با تيم‌ها قرارداد ببندد، من تابع تصميم فدراسيون هستم و هيچ حرفي هم در اين رابطه ندارم. صلاح مملكت خويش خسروان دانند.