به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا نصرالله سجادی در حاشیه نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها ورزشی درخصوص اعتراض برخی از روسای فدراسیونها به گزارش ارزیابی وزارت ورزش و جوانان از آنها، اظهارکرد: ما یک نظام ارزیابی عملکرد داریم که آن را ابتدای سال اعلام کردیم و نظر ما این است که با فدراسیون ها در تعامل باشیم و با تک تک آنها جلسه مجزایی را برگزار می‌کنیم تا ببینیم که در کدام شاخص‌ها احتیاج به کمک دارند و حتی ممکن است نمره ارزیابی‌ها کاهش یابد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در مورد اظهار نظرهای کی‌روش علیه وزارت ورزش نیز پاسخ داد: در این زمینه بهتر است با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت شود و آنها باید پاسخگو باشند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حضور وزیر ورزش اندونزی در ایران و امضای تفاهم‌نامه همکاری با این کشور نیز، گفت: در این تفاهم‌نامه محورهای کلی آمده و جزییات آن نیز اعلام خواهد شد. در تفاهم‌نامه امضا شده قرار است دو کشور در خصوص تبادل مربی، همکاری تیم‌ها،برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات محورهایی را در نظر بگیرند.

سجادی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی آمریکا گفت: اجازه دهید تا مسابقات تمام شود بعد در مورد آن اظهار نظر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سالی در مورد این که برخی از رسانه‌ها از برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز در فروردین ماه سال آینده خبر می‌دهند نیز، گفت: ما تلاش می‌کنیم انتخابات این فدراسیون را هر چه سریعتر برگزار کنیم و چنین خبری را نیز نشنیده‌ام.

سجادی در مورد اظهار نظر یکی از فوتبالیست‌ها در اعتراض به شفاف‌سازی قراردادها و اینکه مدیران ورزشی و فوتبالی باید میزان حقوق خود را اعلام کنند گفت: همه چیز باید برابر قانون باشد و همه باید به آن احترام بگذارند.