به گزارش پارس به نقل از فارس، نخستین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور گودرزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات فدراسیون ها گفت: دو هفته پر کار را پشت سر گذاشتیم که در حقیقت انباشت دو سال کار بود. این پروسه خوب مدیریت شد و سجادی و همکارانش عملکرد قابل تقدیری داشتند.

گودرزی با تاکید بر ادامه اجرای قانون در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی افزود: برنامه ما برای همیشه در وزارت ورزش و جوانان پیروی از مقررات کشور و قانون مداری خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای حوزه جوانان از گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان خواست با جدیت پیگیر اجرایی شدن برنامه های این حوزه باشد و از مدیران این بخش بخواهد بر حسن انجام این روند نظارت بیشتری داشته باشند.

در این نشست پیشنهاد ریاست محترم جمهوری و تصویب آن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عنوان جهان علیه خشونت و افراط گرایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد حوزه های مختلف وزارتخانه پیشنهادات خود را برای بهره برداری در جهت ترویج این ایده و به کارگیری آن در همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی در نشست بعدی اعلام کنند.

جلسات شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از این پس به صورت منظم و هفتگی برگزار شده و سیاست های کلان و برنامه های توسعه راهبردی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بحث و بررسی گذاشته می شود.