به گزارش پارس به نقل از مهر، پرویز مظلومی پس از پیروزی ۵ بر صفر عصر امروز تیمش برابر شهرداری سمنان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: حریف در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم توانستند پابه پای تیم ما بدوند. همین امر باعث شد ما با یک گل برتری به رختکن برویم.

وی افزود: اما در نیمه دوم توانستیم با آنالیزی که انجام داده بودیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و بر تعداد گل هایمان بیفزاییم. البته تیم حریف در خط دفاعی فشرده بازی می کرد که همین امر باعث شد ما با مشکلاتی برای رسیدن به گل های بیشتر مواجه شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش با پاس های پرتعداد توانست از این مشکل عبور کند گفت: هدف اصلی ما این بود که بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.

وی ضمن اشاره به فشرده بودن بازیهای استقلال خاطرنشان کرد: قرار بود روز ۲۰ شهریور با نفت تهران بازی کنیم که به خاطر حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا این بازی به تعویق افتاد و همین امر باعث فشرده تر شدن بازیهای استقلال شد. ما ۳۰ شهریور باید با نفت بازی کنیم و دوم مهرماه به مصاف راه آهن برویم. با این شرایط ما فرصتی برای ریکاوری نخواهیم داشت. نمی دانم چطور باید این شرایط را هضم کنیم.

مظلومی تصریح کرد: تقاضای من این است که دیدار با راه آهن به تعویق بیفتد.

وی در مورد بازی دادن به وحید طالب لو گفت: ما نیاز داشتیم تا امروز طالب لو درون دروازه بایستد و بازیکنان اصلی و خصوصا ملی پوشان استراحت کنند و برای بازی روز سه شنبه آماده شوند. به دنبال این نیستم که یک بازی در میان و طبق برنامه دروازه بان ها را عوض کنم.