به گزارش پارس به نقل از فارسعملکرد مهرداد محمدی در تیم فوتبال راه‌آهن در چهار هفته گذشته باعث شده تا او یکی از عوامل اصلی موفقت تیمش به حساب آید. محمدی تاکنون 4 گل به ثمر رسانده و در دیدار مقابل صبا سه امتیاز بازی را با دو گلی که به ثمر رساند از آن راه‌آهن کرد.

مهرداد برادر دوقلویی دارد که 5 دقیقه از او بزرگ‌تر است و او هم در تیم راه‌آهن بازی می‌کند. میلاد مدافع چپ راه‌آهن است که عملکرد خوب او باعث شد تا کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

درخشش مهرداد باعث شد تا بهانه‌ای شود تا برای دقایقی با او همکلام شویم. گفت‌وگوی خبرنگار فارس با این بازیکن جوان را در زیر می‌خوانید:

فارس: متولد چه سالی هستی؟

7/7/72 به دنیا آمدم و میلاد 5 دقیقه از من بزرگ‌تر است.

فارس: چه شد که به راه‌آهن آمدی؟

سال گذشته من در استقلال تست دادم و در اول فصل امیر قلعه نویی مرا انتخاب کرد. میلاد هم به راه‌آهن رفت و حمید استیلی او را انتخاب کرد. زمانی که در مجموعه انقلاب دو تیم استقلال و راه‌اهن اردویی داشتند استیلی به میلاد گفته بود که به برادرت هم بگو که به راه‌آهن بیاید من هم پس از آن تصمیم گرفتم که به این تیم بروم و در کنار برادرم باشم.

فارس: چرا تصمیم گرفتی که از استقلال جدا شوی؟

احساس کردم که در استقلال بازی به من نمی‌رسد و به همین دلیل پس از یک هفته تمرین کردن با این تیم تصمیم گرفتم به راه‌آهن بروم.

فارس: شرایطت در راه‌آهن خوب بود؟

زمانی که حمید خان (استیلی) در راه‌آهن بود به من بازی نمی‌رسید به هر حال خدا نمی‌خواست که من زیاد بازی کنم اما پس از حضور فرهاد کاظمی در نیم فصل دوم در تمام بازی‌ها به میدان رفتم.

فارس: شرایط امسال راه‌آهن چگونه است؟

امسال همه بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و سعی می‌کنیم جزء 3-4 تیم بالای جدول باشیم. شرایط ما از سال گذشته به مراتب بهتر است. فصل پیش زجر کشیدیم تا امسال راحت‌تر باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. جا دارد که از تمام بزرگان تیم از جمله بهادر عبدی، امین منوچهری، سیامک کوهنورد،مهدی زارعی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی و کاظم برجلو تشکر کنم که زحمات زیادی را برای تیم کشیدند.

فارس: پست اصلی‌ات چیست؟

من هافبک مدافع چپ هستم اما فرهاد کاظمی در سه بازی پایانی فصل گذشته از من به عنوان مهاجم استفاده کرد که عملکرد خوبی هم داشتم و عالی کار کردم. امسال هم از ابتدای فصل به عنوان مهاجم بازی کردم. فرهاد کاظمی به من در این زمینه بسیار کمک کرد و مسائل تکنیکی خوب و مفیدی را به من می‌گوید که سعی می‌کنم آن‌ها را اجرایی کنم.

فارس: در 4 هفته گذشته 4 گل به ثمر رساندی البته سایت سازمان لیگ 3 گل را به نام تو ثبت کرده است.

من 4 گل زدم و سایت سازمان لیگ به اشتباه یکی از گلهایی که من به ثمر رساندم را به نام میلاد ثبت کرده است. به هر حال این اشتباهات هم رخ می‌دهد. سال گذشته در برنامه 90 هم عادل فردوسی پور چندین بار بین من و برادرم اشتباه کرد. در تیم ما فقط آقا فرهاد (کاظمی) و بزرگان تیم تفاوت ما را متوجه می‌شوند و سایر نفراتی که تازه به تیم ملحق شده‌اند ما دو نفر را اشتباه می‌گیرند. این مسائل وجود دارد و ایرادی هم ندارد. فرقی ندارد گلی که من به ثمر رسانده‌ام به نام خودم ثبت شده باشد یا میلاد.

فارس: به فکر آقای گلی هم هستی؟

به هیچ عنوان به این مسئله فکر نمی‌کنم هر موقع وارد میدان می‌شوم تمام تمرکزم موفقیت تیم است و اصلا به گل زدن فکر نمی‌کنم. اینکه تیم بتواند موفق باشد برایم اهمیت دارد.

فارس: چه هدفی را دنبال می‌کنی؟

خیلی دوست دارم به اروپا بروم و در منچستریونایتد بازی کنم امیدوارم این اتفاق بیفتد و اگر خدا بخواهد قطعا این اتفاق خواهد افتاد. همچنین آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی بازی کند. اگر کی‌روش مرا  دعوت کند با تمام قوا حاضر خواهم شد و در غیر این صورت هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که موفقیت تیم ملی سربلندی ما را در بر خواهد داشت.