~~به گزارس پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پرویز مظلومی بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل شهرداری سمنان در جام حذفی در نشست خبری گفت: قبل از بازی هم گفتم بازی خوبی در پیش خواهیم داشت و نیمه اول خیلی خوب دویدند. فقط یک گل زدیم اما در نیمه دوم با شناختی که از حریف پیدا کردیم 4 گل دیگر هم زدیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. به حریف خسته نباشید می‌گویم که خیلی خوب بازی کردند.حریف قابل احترامی بود و خیلی خوب در بازی دویدند البته خیلی فشرده بازی می‌کردند و سعی می‌کردیم دفاع آنها را باز کنیم که این کار را بازیکنان انجام دادند. این مسابقات جام حذفی است و احتمال هر اتفاقی هست برای ما صعود به مرحله بعد بود که این کار را کردیم.

وی در مورد بازی با گسترش فولاد و زمان بندی مسابقات گفت: در مورد زمان بندی حرف داریم و امروز قرار بود با نفت بازی کنیم اما چون این تیم درگیر مسابقات آسیایی است و تیم ملی هم بازی داشت به آنها احترام گذاشتیم و بازی با نفت عقب افتاد اما سازمان لیگ با ما همکاری نمی‌کند و بازی‌های ما فشرده است. سه شنبه با گسترش بازی داریم و بعد با نفت 30 شهریور بازی داریم و دوم مهرماه هم باید با راه آهن بازی کنیم که در این زمان فرصت ریکاوری هم نداریم و از سازمان لیگ می‌خواهم که با ما همکاری کنند همانطور که ما با آنها همکاری کردیم. بعد بازی با نفت تعطیلی زیاد است و چه اجباری است که 3 روز بعد با راه آهن بازی کنیم؟

وی افزود: از سازمان لیگ تقاضا دارم که بازی با راه آهن را عقب بیندازند چون ملی‌پوشان ما هم ریکاوری نکردند و با این شرایط بازیکنان ما به مشکل می‌خورند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قصد دارد مثل بارسا در جام حذفی از یک دروازه‌بان و در لیگ از یک دروازه‌بان دیگر استفاده کند، گفت: این طور نیست و هر زمانی که نیاز باشد از دروازه‌بان‌های‌مان استفاده می‌کنیم و امروز هم به چند بازیکن استراحت دادیم تا آنها برای بازی روز سه‌شنبه آماده باشند و به دنبال بازی دادن یکی درمیان به دروازه‌بان‌ها نیستم و امروز نیاز بود به طالب‌لو بازی بدهیم.

مظلومی در مورد اینکه بازیکنان استقلال فرصت ریکاوری قبل از بازی با گسترش دارند، گفت: تا روز سه‌شنبه طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که بازیکنان ریکاوری کنند و خستگی‌شان در برود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قصد نامه‌نگاری با سازمان لیگ را برای تعویق بازی با را آهن را دارد، گفت: قصد داریم از سازمان لیگ درخواست تعویق این بازی را انجام بدهیم این مسابقات از قبل اعلام شده بود اما چون بازی با نفت در وسط این مسابقات اعلام شد زمان مسابقات از دست مسئولان سازمان در رفته است.