به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر علیرضا کتیرایی در خصوص نتایج تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق به افزود: این مسابقات در سطح فنی خوب و قابل قبولی برگزار شد و اعضای تیم ملی کشورمان نیز در حد توان تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند.

وی در مورد شکست نفرات تیم ملی در بازیهای فینال گفت: کاراته کاها با ارائه مبارزات برتر و شکست همه رقبا با شایستگی تمام به فینال رسیدند که اگر برخی اشتباهات فردی نبود کسب مدال طلا دور از دسترس نبود. گنج زاده و احمدی اگر در بازی نهایی دقت عمل بیشتری داشتند رسیدن به مدال طلا دور از دسترس آنها نبود.

مربی تیم ملی به از دست رفتن قهرمانی دوره قبل هم اشاره کرد و گفت: به عنوان مربی تیم از نتیجه تیم ملی در مسابقات ژاپن راضی نیستم. توانایی کسب نتیجه بهتر در این مسابقات را داشتیم. همه تلاش کردند و کم کاری در تیم نداشتیم ، برخی اشتباهات فنی باعث ثبت این نتیجه بود.

کتیرایی در خصوص داوری مسابقات هم گفت: نمی خواهم با صحبت درخصوص داوری ها به دنبال توجیه نتیجه کسب شده در ژاپن باشم. قضاوت داوران جز در یکی دو مورد که داوری می توانست بهتر باشد ، در سایر موارد مشکلی نبود و قضاوت های خوبی را شاهد بودیم. به عنوان مثال در مبارزه پورشیب اگر حریف ژاپنی نبود بدون شک رای به نفع ایران داده می شد.

وی در مورد صحبت های سمندر در خصوص حمایت از کادر فنی تیم ملی تا مسابقات جهانی اتریش گفت: ایشان به عنوان رئیس فدراسیون تصمیم گیرنده اصلی است. در شرایط فعلی که باید کمی استراحت کنیم و بعد از در خصوص ادامه همکاری استاد دباغیان هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.

مربی تیم ملی در پایان گفت: این موضوع را که تیم ملی نتایج خوبی در مسابقات ژاپن کسب نکرد را قبول دارم ولی این نتیجه هیچ چیز از ارزش و اعتبار کاراته قدرتمند ایران کم نکرده است و متاسفانه برخی ها با طرح این مسائل قصد جو سازی دارند.همه کاراته کاها هر چه در توان داشتند بکار گرفتند و صحیح نیست که زحمات آنها با طرح برخی مسائل نادیده گرفته شود.