به گزارش پارس ، مسعود حاجی آخوندزاده در گفت وگو با فارس پس از کسب عنوان چهارمی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کسب یک مدال طلا و یک برنز حاصل تلاش جودوکاران در این دوره از مسابقات بود. برخی از ملی پوشان با اینکه مدال کسب نکردند، اما انتظارات ما را برآورده کردند و در مجموع عملکرد همه جودوکاران خوب بود.

وی افزود: در سنگین وزن نیز پهلوان با اینکه عنوان هفتمی را کسب کرد، اما از نحوه مبارزات او بسیار راضی هستیم. در بازی آخر مقابل جودوکاری شکست خورد که رنکینگ ۳۷ دنیا را از آن خود کرده است. پهلوان یک جوان کم تجربه است که در این رقابت ها انتظارات ما را بر آورده کرد و قطعا در آینده می تواند موفق باشد.

مربی تیم ملی در ادامه گفت: در مورد محجوب که بحثی وجود ندارد و توانایی های خود را با کسب مدال طلا به همه نشان داد و واقعا مبارزات زیبایی را از خود به نمایش گذاشت. قاسمی نژاد نیز مقابل حریف ژاپنی و کره ای که از قهرمانان المپیک هستند قرار گرفت و مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشت. قاسمی نژاد حتی می توانست مقابل جودوکار ژاپنی پیروز میدان باشد، اما در ثانیه های آخر غافلگیر شد و بازی را از دست داد.

آخوندزاده در پایان خاطر نشان کرد: ۵ جودوکاری که برای اولین بار راهی مسابقات شده بودند مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما دو نفر خوب نبودند که باید پس از بازگشت عملکردشان بررسی شود.

تیم ملی جودوی ایران در بیست یکمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلای جواد محجوب و یک مدال برنز امیر قاسمی نژاد عنوان چهارمی در آسیا را روز گذشته (شنبه) کسب کرد. مسابقات در بخش تیمی در تایلند در حال پیگیری است.