به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانکارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آغاز تمرین امروز نیز بار دیگر از هجمه‌هایی که بر علیه تیم ملی وجود دارد انتقاد کرد و مدعی شد تیم ملی نسبت به این هجمه‌ها واکسینه شده است.

کی‌روش در ادامه از اضافه شدن سردار آزمون و سعید عزت‌الهی به جمع ملی‌پوشان خبرداد.

وی در ادامه افزود: یکی از دغدغه‌های شخصی من این است که ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا جام جهانی آغازشود و خوشایند ما این است که تغییر نگرش متفاوت نسبت به تیم ملی ایجاد شود، چون جام جهانی برای ما آغاز شده است. 

 

کی‌روش در ادامه در رابطه با ‌بازیکنانی که در گذشته کارت پایان خدمتشان باطل شده بود و در حال حاضر در تیم‌های نظامی مشغول بازی نیز هستند گفت: نه تنها در حال حاضر بلکه این اتفاق مدت زمان زیادی است که به کل کشور لطمه وارد شده است. نه تنها‌ ما بلکه هیچکدام از هواداران متوجه نیستند چه راهکارهایی حامی منافع تیم ملی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی برابر گوام نیز گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم و باید پیروزاز میدان مسابقه خارج شویم. بطور حتم رسیدن به جام جهانی کار آسانی نخواهد بود. 

 

کی‌روش در ادامه افزود : تیم ملی در حال حاضر در کویری به سر می‌برد که افراد زیادی در رسانه‌ها و چه در فدراسیون به دنبال مسموم کردن و آسیب‌زدن به ان هستند. ای کاش تعهد‌های کاری از یاد نرود.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: سعی در اثبات توانائی‌هایمان در زمین مسابقه خواهیم داشت که به طور حتم این مسئله اعتبارخوبی را برای ما رقم خواهد زد.