به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر، کارلوس کی روش در نشست خبری در آکادمی ملی فوتبال افزود: با توجه به شرایط کنونی کلا برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

وی گفت: با رفتن جباری، پژمان منتظری، تیموریان و نکونام به لیگ های خارجی و نبودشان در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی برگزاری این اردو دیگر فایده ای نداشت.


سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: این بازیکنان، بازیکنان اصلی ما هستند که به علت شرایط باشگاهی شان به لیگ های خارج از کشور رفتند و براساس شنیده ها تعداد آنها شاید بیشتر هم بشود.


وی گفت: تمام تلاش خود را برای اینکه این بازیکنان این کار را نکنند انجام دادم اما موفق نشدم و با رفتنشان به لیگ های خارجی موافق نیستم اما به تصمیمشان احترام می گذارم.


کارلوس کی روش افزود: قرار بود اردوی آفریقای جنوبی از ۲۰ فروردین آینده آغاز شود و در مدت سه هفته ما با سه تیم باشگاهی و تیم ملی آفریقای جنوبی در این اردو بازی تدارکاتی داشته باشیم.


وی درباره سایر دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال که قرار است انجام بدهد گفت: ما نسبت به تیم هایی که قرار است با آنها بازی کنیم تعهداتی داریم که در صورتی که نتوانیم آنها را انجام دهیم آن تیم ها هم آزاد هستند به تعهدات خود عمل نکنند.


وی از همه رسانه ها بخصوص صداوسیما خواست بازی های تیم های ملی آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین را برای مردم به نمایش بگذارند.


او گفت: باید همه بدانند که با چه تیم هایی بازی داریم و چرا سرمربی تیم ملی اینقدر اصرار می کند برنامه های تیم بصورت مرتب انجام شود و تدارکات مناسب داشته باشیم.