به گزارش پارس به نقل از کاپ مرتضی اسدی درباره بازی مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. شرایط جوی بسیار بد بود. اما خدا را شکر  در دقیقه 1 بازی به گل رسیدیم و توانستیم 90 دقیقه از گل زده خود محافظت کنیم. خوشبختانه پیروز این میدان لقب گرفتیم و امیدوارم بتوانیم روند برد خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد:دیشب تولد امام رضا (ع) بود. حس خوبی داشتیم و با این شرایط وارد زمین شدیم. خوشحالم که این اسم رمز باعث موفقیت مان شد. 

مدافع گسترش فولاد درباره بارش شدید باران در ورزشگاه عنوان کرد: در چند سال اخیر هیچ گاه چنین شرایط جوی ای را ندیده بودم. بارش باران به حدی بود که هر دو، سه دقیقه یک بار آب پیراهن های خود را می گرفتیم اما بازهم سنگینی آن را احساس می کردیم. کفش هایمان که دیگر پر از آب بود. به هر حال باران نعمت خداست و شاکر هستیم. بازی خاصی برای ما بود و خدا را شکر که برایمان با برد همراه شد.

اسدی در پاسخ به این پرسش که آیا گسترش فولاد می تواند در پایان فصل هم رتبه چهارم را برای خود حفظ کند، خاطرنشان کرد:تلاشمان بر این است که رتبه تک رقمی به دست آوریم اما خیلی خوب است اگر در رده چهارم باقی بمانیم. ما قصد داریم هفته به هفته بهتر شویم و ثمره زحمات خود را بگیریم.

وی در پایان درباره لیست تیم ملی و اینکه هیچ بازیکنی از گسترش فولاد دعوت نشده عنوان کرد: متعجب هستم که چرا کادر فنی تیم ملی بازیکنان جوان ما را نادیده می گیرند. نمی دانم نفراتی مثل داریوش شجاعیان که بهترین عملکرد را در پنج بازی اخیر داشته روی چه معیاری به تیم ملی دعوت نشدند. آیا اگر شجاعیان در استقلال و پرسپولیس بازی می کرد هم شرایط این گونه بود؟ امیدوارم کادر فنی تیم ملی با دقت بیشتری برترین های لیگ را انتخاب کنند.