به گزارش پارس به نقل از فارس تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد، اما این تمرین یک میهمان ناخوانده شد که او کسی نبود جز علیرضا نیک‌بخت واحدی.

* این مدافع سال‌های نه چندان دور استقلال که عضو تیم ستارگان ایران برای بازی خیریه است، قبل از حضور در کمپ تیم ملی به محل تمرین آبی‌پوشان رفت و با پرویز مظلومی مربیان تیم استقلال و بازیکنانی مثل رحمتی و عمران‌زاده خوش‌وبش کرد.

حضور این بازیکن باعث تعجب استقلالی‌ها شده بود و وقتی وی با بازیکنان استقلال رو به رو شد آنها سوال پرسیدند شما اینجا چیکار می‌کنید.

* وی بعد از حدود 15 دقیقه شرکت در محل تمرین آبی‌پوشان به تمرین ستارگان رفت.

* جاسم کرار هافبک عراقی مثل روز گذشته در محل تمرین حضور داشت، اما در کارهای تاکتیکی شرکت نکرد. این بازیکن از گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر بازی‌های هم‌بازی‌‌شان بود.وی در حاشیه تمرین برای دقایقی با مظلومی به گفت‌وگو پرداخت

* پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و پس از گفتگوی کوتاه تمرین تاکتیکی را برای آنها شرح داد. سپس بازیکنان زیر نظر قربانعلی‌پور بدن‌های خود را گرم کرده و کار تاکتیکی انجام دادند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو دو دروازه‌بان استقلال مثل روزهای گذشته زیر نظر حسین تراب‌پور تمرین کردند.

* به هنگام فوتبال درون تیمی پرویز مظلومی ترکیب جدیدی از تیم‌اش را مورد استفاده قرارداد و به احتمال فراوان آبی‌پوشان روز جمعه با تغییراتی نسبت به بازی با ذوب‌آهن به میدان می‌روند.

* منصور پورحیدری امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود.

* طبق برنامه آبی‌پوشان از ساعت 10 و 30 دقیقه فردا آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنند و ساعت 15 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در اهواز در چهارمین دیدار خود به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.