به گزارش پارس به نقل از فارسباشگاه سپاهان اصفهان این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست به پنجه نرم می‌کند که یکی از بزرگ‌ترین آنها قهر محرم نویدکیا کاپیتان این تیم است که همچنان برای هواداران این تیم اسطوره به شمار می‌رود.

این اتفاق در حالی افتاده است که بسیاری از رسانه‌ها در گمانه‌زنی‌های خود عامل قهر نویدکیا را علی احمدی مدافع سابق این تیم می‌داند و هواداران و البته رسانه‌ها این طور استنباط کردند که پس از خروج مدافع فصل گذشته تیم اصفهانی از لیست فرکی، نویدکیا به خاطر همین اتفاق امروز در اردوی سپاهان حضور ندارد.

بر همین اساس پس از مدت‌ها علی احمدی در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن شکستن سکوت خود در رابطه با این شایعه در مورد سایر مسائل مربوط به سپاهان نیز صحبت کرده است که متن کامل آن را در زیر می‌خوانیم.

فارس: ابتدا از شرایط خودت بگو؟

‌فعلا در حال استراحت هستم. هر چند که تیم‌های زیادی برای فصل جدید من را می‌خواستند اما به خاطر یکسری از مشکلات شخصی و خانوادگی باید در اصفهان می‌ماندم. در حال حاضر بچه کوچکم دور از اصفهان مشکلاتی برایم به وجود آمد و دوست داشتم در اصفهان باشم.

فارس: اما با ماندن در اصفهان از سپاهان دور شدی!

این دیگر نظر آقای فرکی بود و اینطور صلاح دید که در لیستش نباشم. الان هم که دیگر لیست این تیم جا ندارد. هر چند که شرایطش را داشتم که به تیم‌های دیگر لیگ بروم اما به خاطر مشکلات شخصی این اتفاق نیفتاد و فعلا در حال تمرینات اختصاصی هستم.

فارس: نتایج امسال سپاهان را چطور می‌بینی؟

تیم امسال خوب نتیجه گرفته و مشکل خاصی ندارد. سپاهان امسال 80 درصد از ترکیبش را حفظ کرد و غیر از من نیز هیچ بازیکن دیگری از این تیم جدا نشد و با این حال تیم امسال نتایج خوبی گرفته است.

فارس: در مورد جدایی از سپاهان با فرکی صحبت کردی؟

با هم مستقیم صحبت نکردیم اما در جریان هیچ برنامه‌ای نبودم. موقعی که سال گذشته مسابقات تمام شد فکر می‌کردم امسال هم باشم و حتی به من گفتند که در سر تمریناتم حاضر شوم که چون قرارداد نداشتم به همراه چند بازیکن دیگر این کار را انجام ندادیم. چرا که اگر مصدوم می‌شدیم کسی زیر بار نمی‌رفت که بدون قرارداد در تمرین حاضر شود. بعدا گفتند که فرکی باید بیاید و تعیین تکلیف کند و بعد هم که گفتند در لیست نیستم.

فارس: مدافعان سپاهان امسال کمی ناهماهنگ نشان می‌دهند.

من کارشناس نیستم و اتفاقا سال گذشته در بازی‌های زیادی کنار هم بودیم. آنها بازیکنان خوبی هستند و این اتفاقات و اشتباهات در فوتبال برای همه تیم‌ها بوده و این ناهماهنگی را به حساب این بگذارید که اوایل فصل است و همه تیم‌ها ناهماهنگ هستند. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در این زمینه باشد.

فارس: دوست داری به سپاهان برگردی؟

سپاهان تیم من بوده و 3 سال در این تیم بازی کردم. این تیم را خیلی دوست دارم و پیش از آن هم به اصفهان علاقه خاصی داشتم. روزهای خوبی با سپاهان داشتم. چند قهرمانی نیز با این تیم به دست آوردم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم. ته دلم این است که اگر کارم درست شود، دوست دارم برگردم و به سپاهان کمک کنم اما گویا این موضوع فعلا منتفی است. با این حال با تمام توان حاضرم به سپاهان برگردم هر چند که این موضوع بستگی به نظر آقای فرکی دارد.

 

فارس: گویا پادوانی و پریرا نیز با مشکل کارت بازی مواجه شدند.

من هم شنیده‌ام و فقط در همین حد می‌دانم که به خاطر کارت بازی نمی‌توانند سپاهان را همراهی کنند.

فارس: در این وضعیت شاید شرایطی مهیا شود که منجر به بازگشت تو به سپاهان شود.

بازگشت من باید با نظر آقای فرکی باشد. او سرمربی است و باید در این خصوص نظر بدهد. دوست دارم اگر نظر سرمربی تیم مساعد بود برگردم و به تیم کمک کنم. من شخصا به این موضوع علاقه دارم و چند سال در سپاهان بودم. بنابراین اگر فرکی صلاح بداند می‌خواهم دوباره یک بار دیگر به سپاهان بازگردم.

فارس: حتما شنیده‌ای که می‌گویند نویدکیا به خاطر تو از سپاهان قهر کرده است.

خودم هم شنیده‌ام.

فارس: در این مورد صحبتی با او نداشته‌ای؟

خیلی کم. اتفاقا چند بار زنگ زدم که او جوابم را نداد. ما چون یک شغل مشترک داریم در مورد آن بیشتر صحبت می‌کنیم و خیلی به مسائل فوتبالی نمی‌رسیم. در این مدت خیلی کم با او در ارتباط بودیم و اینکه می‌گویند به خاطر من این اتفاق افتاده، اصلا این طور نبوده که به خاطر من باشد چون بازیکن یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود و بازیکنان خیلی از من بهتر به سپاهان آمده و رفته‌اند و محرم نه به  خاطر آنها با کسی قهر کرده و نه آشتی. من فقط یک بازیکن هستم و فرد خاصی نیستم که محرم به خاطر من قهر کند. محرم مشکلات دیگری دارد که من از آنها بی‌خبرم و در حد خیلی جزئی می‌دانم که با باشگاه یکسری مشکلات دارد که البته چون این موضوع در حیطه کاری من نیست نه دخالتی در آن کردم و نه می‌خواهم بیشتر در موردش بدانم ومی‌توانیم از خود محرم در این باره بپرسید.

فارس: پس با قطعیت می‌گویی که نویدکیا با تو قهر نکرده است؟

مطمئن باشید اینطور نبوده است. او قبلا هم در اردوی ترکیه بود و این در حالی است که من در این اردو نبودم و اگر محرم می‌خواست قهر کند همان زمان به اردوی ترکیه هم نمی‌رفت. من هم این موضوع را شنیده‌ام اما چون خود محرم مصاحبه نمی‌کند همه فکر می‌کنند به خاطر من این اتفاق افتاده است.

فارس:پس از این شایعات با نویدکیا صحبت نکردی؟

چرا صحبت کردم و هر دو می‌دانستیم که محرم به خاطر من قهر نکرده است و اما متأسفانه این شایعه به وجود آمده است.

فارس: پس از صحبت‌هایی که با هم داشتید نظر محرم در این مورد چه بود؟

خودش هم در جریان بود. محرم به من گفت که من به خاطر تو قهر نکردم و من هم به او گفتم می‌دانم که قهر تو به خاطر من نبوده و یکسری مشکلات دیگر در میان است.

فارس: چه مشکلاتی در میان است که محرم به سپاهان برنمی‌گردد؟

در این مورد چیزی به من نگفت. البته در حیطه کاری من هم نیست که بخواهم دخالت کنم و این مشکلات به خودش ربط داشت و اگر هم دوباره روزی بخواهم به سپاهان برگردم بانظر آقای فرکی این اتفاق خواهد افتاد.