به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیدر چند روز گذشته به طور مکرر در باشگاه‌تان جلسه داشتید. این جلسات به چه منظور و با چه افرادی برگزار شد؟

طبق برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم، روز یک‌شنبه با کادر فنی سپاهان و روز گذشته هم با بازیکنان تیم جلساتی جداگانه برگزار کردیم و همه چیز هم به خوبی برگزار شد.

فرکی چندی قبل گفته بود باشگاه سپاهان هنوز مطالبات او را نپرداخته!

در صحبتی که با کادر فنی داشتیم، به آنها اعلام کردیم طبق برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی انجام شده مطالبات را می‌پردازیم.

بحث اختلاف فرکی و نویدکیا و قهر کاپیتان سپاهان به کجا رسید؟

در ابتدا من ارائه توضیحی را در این خصوص لازم می‌دانم. زمانی که تیم سپاهان در اردوی ترکیه بود، محرم نویدکیا به دلیل مشکلات اصلاً تمرین نکرد؛ بعد از ترکیه هم کسی از باشگاه سپاهان و کادر فنی ما محرم نویدکیا را ندیده!

یعنی شما ماجرای علی احمدی و... را تکذیب می‌کنید؟

من این‌گونه جواب شما را می‌دهم که وقتی کسی نویدکیا را ندیده، ایشان چگونه در مورد احمدی صحبت کرده است؟ شخص آقای فرکی هم قویاً این مسائل را تکذیب کرد.

اما شاید نویدکیا در اردوی ترکیه بر سر احمدی با فرکی صحبت کرده.

من از این موضوع بی‌خبرم.

چرا فرکی قهر نویدکیا را تکذیب می‌کند؟!

اصغر باقریان مدیر‌عامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد وضعیت محرم نوید‌کیا و شایعه قهر کاپیتان این تیم می‌گوید: از زمانی که آمده‌ام محرم را ندیده‌ام. حتی از زمانی که تیم از ترکیه برگشته، این بازیکن در تمرینات هم حاضر نشده است. حال اینکه خودش اعلام کرده مصدوم است، از این موضوع هم اطلاعی ندارم اما حتماً در دستور کارم است تا جلسه‌ای با نوید‌کیا برگزار کرده و پیگیر وضعیتش باشم. شاید محرم بخواهد مدتی استراحت کند اما اگر هم مصدوم باشد و نتواند به کار ادامه بدهد، باید حتماً همیشه در کنار تیم باشد. قرار نیست در صورت بازی کردن فقط بخواهد در کنار ما باشد. او جزیی از افتخارات سپاهان است و باید همواره کنار ما باشد تا بتوانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم.نکته جالب اینجاست در حالی که اصغر باقریان تقریباً قهر نوید‌کیا را تأیید می‌کند، حسین فرکی با تلاش فراوانی روی آن سرپوش می‌گذارد! به ما که باشد می‌گوییم این راه جمع کردن حاشیه‌های تیم بزرگ سپاهان نیست.