به گزارش پارس به نقل از خبراسپرت، فرهاد مجیدی که در خارج از ایران به سر می‌برد، روز گذشته به ایران بازگشت و مشکلی برای حضور در چنین مسابقه مهیجی ندارد. با حضور مجیدی قطعاً هواداران استقلال خوشحال می‌شوند. فرهاد طرفداران زیادی دارد و می‌تواند آنها را به ورزشگاه بکشاند. او و علی کریمی محبوب‌ترین بازیکنان دو دهه اخیر فوتبال ایران هستند و حضورشان بر جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند. مجیدی از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و بعد از خداحافظی از فوتبال، هیچ‌گاه تمریناتش را کنار نگذاشت. 

روز گذشته مسئولان تیم هنرمندان از فرهاد برای حضور در این مسابقه دعوت کردند. در جلسه هماهنگی، بعد از قطعی شدن غیبت دایی و با توجه به محبوبیتی که مجیدی دارد، نام او در لیست قرار گرفت. علی دایی با وجود اصرار مسئولان اعلام کرد به دلیل برگزاری اردوی تیمش در اردبیل نمی‌تواند در چنین مسابقه مهیجی حاضر شود. بی‌شک دایی می‌توانست یک‌روزه به تهران بازگردد و مقابل ستاره‌های دنیا بازی کند. دایی با پیراهن بایرن، تیم ‌ملی و هرتابرلین بازی مقابل بزرگان را تجربه کرد. او در اجلاس فیفا هم کنار خیلی از بزرگان فوتبال دنیا نشست اما این بازی کمی فرق داشت. برگزاری چنین مسابقه‌ای در ورزشگاه آزادی بی‌سابقه است و دایی ترجیح داد در آن حاضر نباشد. در هر صورت با حضور مجیدی، جمع فورواردهای تیم ستاره‌ها جمع شد. غیر از او خداداد عزیزی و هاشمیان به عنوان مهاجم در لیست قرار گرفته‌اند.

واکنش محسن تنابنده به بازی مقابل فیگو و کارلوس و... 

درباره بازی با ستاره‌ها حرف نمی‌زنم!

محسن تنابنده چهره دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون که با سریال پایتخت توانایی‌های خود را بیش از گذشته نشان داد، جزو بازیکنانی است که قرار است برای تیم ستاره‌های ایران مقابل ستاره‌های دنیا بازی کند. او یکی از بازیکنان فعال تیم هنرمندان است که هر سال در مسابقات جام رمضان هم به میدان می‌رود. تنابنده علاقه زیادی به فوتبال دارد و در جام ‌جهانی‌ برزیل هم جزو هنرمندانی بود که حضور داشت. تنابنده روز ششم شهریور مثل دیگر ستاره‌ها مقابل تیم ستارگان دنیا قرار می‌گیرد و این حضور می‌تواند برایش بسیار هیجان‌انگیز باشد. با این وجود، بازیگر معروف تلویزیون و سینما ترجیح می‌دهد هیچ حرفی در این باره نزند. او در این باره به خبرورزشی می‌گوید: «من مصاحبه نمی‌کنم.» وقتی به او می‌گوییم سؤال فوتبالی می‌پرسیم و شما هم که افتخار حضور در این بازی را به ‌دست ‌آورده‌‌اید، جواب می‌دهد: «من کلاً مصاحبه نمی‌کنم. الان چند وقتی است که حرف نمی‌زنم. درباره بازی با ستاره‌ها هم فعلاً حرفی نمی‌زنم و خیلی گرفتار هستم.»