به گزارش پارس به نقل از خبراسپرت، او در پاسخ به این سؤال که شغل ایده‌آلش چیست، گفته است: «پدرم دوست داشت که من وکیل شوم ولی من خودم را در قالب یک وکیل نمی‌دیدم. دقیقاً خودم را در قالب یک جنگجوی UFC (بزرگترین مسابقات هنرهای رزمی - ترکیبی) می‌بینم. ببخشید ولی یکی از طرفداران پر و پاقرص هنرهای رزمی - ترکیبی هستم. فکر می‌کنم این ورزش خیلی به من می‌‌آید و در این رشته می‌توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.» در حال حاضر «روندا روسی» قهرمان این ورزش است. فراموش نکنید که زلاتان کمربند مشکی تکواندو نیز دارد و بارها و بارها گل‌هایش را با حرکاتی شبیه کاراته یا کونگ‌فو نیز به ‌ثمر رسانده است.

رفتن به آمریکا

ایبرا در بخش دیگری از صحبت‌هایش از این گفت که ممکن است در آینده به لیگ فوتبال MLS برود و گفت: «بله. من در آینده خودم را در MLS می‌بینم ولی نمی‌دانم چه زمانی‌. در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و از اینکه اینجا حضور دارم، راضی و خوشحالم.» 

لیگ قهرمانان اروپا

و در ادامه در مورد اهداف شخصی و تیمی‌‌اش در باشگاه پاریسی گفت: «ما در اردوی پیش‌فصل به شدت تمرین کردیم و مطمئنیم که فصلی فوق‌‌العاده را پشت سر خواهیم گذاشت که به مراتب بهتر از فصل قبل خواهد بود.» پاری‌سن‌ژرمن فصل قبل قهرمان لیگ فرانسه و جام ‌حذفی این کشور شد‌ اما ایبرا بر این باور است که تیمش می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا نیز به قهرمانی برسد. زلاتان ادامه داد: «هدف بزرگ ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست‌. می‌پرسید که پی‌اس‌جی چطور می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود؟ اینجا بحث جزئیات خیلی کوچک و نکات خیلی ریز است. به عنوان مثال باید خوش‌شانس باشی و در زمان مناسب در اوج باشی. ما تیم خوبی برای رسیدن به این هدف داریم و آنچه مطمئنم، این است که نهایت تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت و کار را برای رقبا سخت خواهیم کرد.» یک نکته جالب این بود که زلاتان در سن 16 سالگی اعلام کرده بود آینده روشنی در انتظار اوست و دقیقاً همین‌‌طور هم شد.