به گزارش پارس به نقل از تسنیم نیمار که به همراه لیونل مسی و لوئیز سوارز در تمامی رقابت‌های این فصل مجموعاً 120 گل به ثمر رسانده‌اند، در آستانه دیدار امشب (شنبه) بارسلونا مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: لیونل و لوئیز دو بازیکن فوق‌العاده هستند که کیفیت خیلی بالایی دارند. فاکتور مهم در موفقیت‌ ما دوستی است که در داخل و خارج از زمین داریم. ما دوستان خوبی هستیم و این خیلی به ما کمک می‌کند.

وی افزود: امیدوارم فصل خودمان را با پیروزی در این بازی به پایان ببریم و پس از یک فصل سخت‌کوشی خیلی خوشحال ورزشگاه المپیک برلین را ترک کنیم. اطمینان دارم که می‌توانیم پیروز این بازی شویم ولی نباید فراموش کنیم که یوونتوس تیم بزرگ و شگفت‌انگیزی است و برای همین به دیدار فینال رسیده‌اند.
نیمار با تمجید از سنگربان 37 ساله بیانکونری اظهار داشت: بازی فوق‌العاده و در عین حال دشواری خواهد شد به خصوص اینکه آنها دروازه‌بان بزرگی همچون بوفون را درون چارچوب خود دارند. جان‌لوئیجی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است. وقتی پلی‌استیشن بازی می‌کنم بوفون را درون دروازه می‌گذارم. به شخصه یکی از هواداران جان‌ لوئیجی هستم ولی خیلی دوست دارم به او گل بزنم.
ستاره بزریلی بارسلونا که دو سال پیش از سانتوس به جمع آبی‌و‌اناری پوشان پیوست، گفت: حالا به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خیلی خیلی نزدیک شده‌ایم. این فینالی است که آرزویش را داشتم و بهترین لحظه زندگی‌ام به شمار می‌رود. امیدوارم بتوانم پس از پایان این بازی به جام قهرمانی بوسه بزنم. من در فینال‌های زیای بازی کرده‌ام ولی این مهمترین فینال تمام دوران حرفه‌ای‌ام است. حالا می‌خواهم در مهمترین بازی دوران حرفه‌ای‌ام بهترین بازی خودم را به نمایش بگذارم. از کودکی آرزویم بازی در فینال لیگ قهرمانان بود و می‌خواهم از این بازی لذت ببرم.