به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منچسترسیتی با پیروزی قاطعانه‌ای که برابر چلسی مدافع عنوان قهرمانی به دست آورد ثابت کرد که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر است. شکست دادن چلسی مورینیو آن هم با سه گل کار آسانی نیست اما فیروزه‌ای‌پوشان از عهده این کار در ورزشگاه خانگی خود برآمدند.

ونسان کمپانی یکی از بهترین بازیکنان دیدار سیتی با چلسی بود و در این دیدار هم همچون دیدار نخست سیتی توانست برای تیمش گلزنی کند. کاپیتان سیتی در پایان بازی گفت: باید این انگیزه و روحیه را تا پایان فصل حفظ کنیم و با همین اقتدار برابر حریفان خود به میدان برویم. اصلا درست نیست اگر بگویم که در فصل قبل خوب نبودیم اما الان شرایط ما بهتر است و این یک واقعیت است.

او ادامه داد: در این دیدار 55 هزار هوادار سیتی در ورزشگاه حضور داشتند و از عملکرد تیم محبوب خود بسیار خوشحال شدند. از نمایشی که داشتیم،‌بسیار راضی و خوشحال هستم. در فصل قبل نیز چنین بازی‌ای را برابر چلسی به نمایش گذاشتیم اما تنها در گلزنی ناکام بودیم. به هر حال روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و باید از بازی درخشان خود خوشحال باشیم. می‌خواهیم در فصل جدید ورزشگاه اتحاد را به جهنم حریفان تبدیل کنیم. چلسی را مجازات کردیم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم.

کمپانی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را به عدد دو رساند و الان به همراه آگرو بهترین گلزن سیتی است. او درباره این سوال که آیا می‌خواهد با آگرو رقابت کند، با خنده جواب داد: من از آگرو یاد می‌گیرم.