به گزارش پارس به نقل از کاپ ژوزه مورینیو، سرمربی تیم قهرمان چلسی گفته فصل پیش لیگ برتر انگلیس، دشوارترین فصلی بوده است که تا به حال در آن رقابت کرده است و این تنها به دلیل قدرت بالای تیم های حاضر در لیگ برتر است. چلسی در فصلی که گذشت موفق شد با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، قهرمانی لیگ را از آن خود کنند: رقابت های لیگ برتر از همیشه دشوارتر شده است و حتی می توانم بگویم که لیگ فصل پیش، سخت ترین رقابتی بود که تا به حال من در آن شرکت داشته ام. برای رسیدن به بُرد، داشتن ذهنیت پیروزی خیلی موثر است و در این کشور، حتی تیم های ضعیفتر نیز در مقابل تیم های بالای جدول با تمام وجود مبارزه می کنند و به پیروزی ایمان دارند. در هر بازی، رقابت شدیدی وجود دارد و ذهنیت پیروزی قسمت بزرگی از آن را تشکیل می دهد.
به علاوه، شرایط خوب مالی تیم های انگلیسی این اجازه را حتی به تیم های کوچکتر می دهد تا با جذب بازیکنان بزرگ، روز به روز بهتر بشوند.
این مربی پرتغالی که با سایت باشگاه چلسی مصاحبه می کرد، در ادامه در خصوص بهترین لحظه فصل پیش گفت: اولین بازی فصل پیش در مقابل برنلی، لحظه مورد علاقه من بود چراکه در این بازی برای اولین بار توانستم کیفیت بالای فوتبالی که چلسی می تواند بازی کند را احساس کنم. در آن مسابقه ما فوق العاده کار کردیم و توانستیم به گل برسیم. به عقیده من گل شورله زیباترین گل تیمم بود.
من همچنین، لحظات پایانی بازی با کریستال پالاس را نیز بسیار دوست دارم چراکه پس از سوت پایان بازی، ما روی کاغذ موفق شده بودیم قهرمانیمان را مسجل کنیم.
مورینیو همچنین دو تیم را به عنوان سخت ترین رقیبان چلسی در فصلی که گذشت معرفی کرده است: من سیتی و ساوثهمپتون. باید واقع بین باشم و فقط دو تیم را انتخاب کنم. این دو تیم تیم هایی بودند که ما را شکست ندادند. اما ما هم نتوانستیم آن ها را شکست دهیم. دو مسابقه با هر کدام داشتیم و دو مساوی کسب کردیم.