به گزارش پارس به نقل از ایسنا در حساس‌ترین بازی هفته سی‌وششم لیگ برتر چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج از لیورپول پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه باعث شد تا لیورپول نتواند در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

ژوزه مورینیو که تیمش پیش از این دیدار عنوان قهرمانی را در فصل جاری لیگ برتر از آن خود کرده بود، بعد از پایان بازی به ستایش از اسکار، ستاره برزیلی تیمش پرداخت و او را ادن هازارد آینده چلسی دانست.

آقای خاص گفت: نسبت به اسکار احساس بسیار خوبی دارم. اطمینان دارم که او روزی بازیکن بزرگی در چلسی خواهد شد. درست است که اسکار در فصل جاری نتوانست انتظارها را برآورده کند اما پیشرفت خوبی در چند سال اخیر داشته است و می‌توانم او را هازارد جدید چلسی بنامم.

استیون جرارد روزهای پایانی فوتبال خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. هواداران چلسی با شعارهای طعنه‌آمیزی از اسطوره لیورپول پذیرایی کردند. البته آنها در پایان بازی این بازیکن باتجربه را تشویق کردند. مورینیو به ستایش از ستاره لیورپول پرداخت و شعارهای تمسخرآمیز هواداران تیمش را این گونه تفسیر کرد: "شعارهای تمسخرآمیزی که هواداران چلسی علیه جرارد سر دادند به مثابه احترام گذاشتن و قدردانی بزرگ از این ستاره بود؛ چرا که جرارد دشمن عزیز ما بود که سال‌ها در تمام جام‌ها با چلسی رقابت کرد."

او ادامه داد: وقتی جرارد از زمین تعویض شد با استقبال بسیار خوب هواداران چلسی مواجه شد. طبیعی است که جرارد با استقبال بزرگ هواداران لیورپول در آنفیلد روبه‌رو شود اما این که او این‌گونه در استمفوردبریج تشویق شود بسیار جالب و شگفت‌انگیز است.

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنان خود گفت: فضای استثنایی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حکمفرماست. در دیدار چلسی برابر لیورپول این گونه بازیکن حریف تشویق می‌شود. در دیدار برابر کریستال پالاس در استمفوردبریج بسیار اذیت شدیم و برنلی همچون شیر برابر ما بازی کرد. این که برابر تیمی چون برادفورد بازی را واگذار کردیم، نشان می‌دهد که در فوتبال انگلیس هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و رقابت در اوج خود است.