به گزارش پارس، ایسنا به نقل از ساکرنت نوشت: سرخیو رومرو که به تازگی به منچستریونایتد پیوسته بود در دیدار نخست این تیم در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام به عنوان دروازه‌بان در چهارچوب دروازه این تیم قرار گرفت.

داوید دخیا، دروازه‌بان جوان و اسپانیایی یونایتدها که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد و زمزمه‌های زیادی در مورد رفتنش به رئال مادرید وجود دارد، در این دیدار روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود.

یونایتدها آن دیدار را با گل به خودی کایل واکر موفق شدند سه امتیاز روز نخست بازی را از آن خود کنند اما شایعه‌ها در مورد آینده دروازه‌بان تیم‌شان همچنان ادامه یافت. لوییس فان خال پس از آن بازی اعلام کرد شرایط روحی دخیا برای قرار گرفتن در دروازه زیاد خوب نبود و به همین خاطر اعلام کرده بود از قراردادن این بازیکن در چهارچوب دروازه تیمش خودداری کرده است. اکنون اما فان خال حرف‌های دیگری به زبان آورده است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: با او در مورد قرار نگرفتن در ترکیب تیم صحبت کردم و داوید هم موافقت خودش را برای نشستن روی سکوها اعلام کرد. فرانس هوک، مربی دروازه‌بان‌های تیم ماست. این تصمیم فقط توسط من گرفته نشد. هوک هم با دخیا حرف زد و از او سوال پرسیده بود که آیا دوست دارد مقابل تاتنهام به میدان برود؟ که داوید در پاسخ گفته بود نمی‌خواهد بازی کند.

فان خال افزود: پس از آن تصمیم‌گیری من برای انتخاب 11 بازیکن ثابت تیمم آغاز شد. مدتی بود داوید را زیر نظر گرفته بودیم و احساس می‌کردیم او دیگر مثل سابق نیست. او دیگر آن داوید دخیای فصل گذشته نبود. داوید، بهترین بازیکن تیم من در طول فصل گذشته بود.

داوید دخیا و ویکتور والدس

دخیا که همچنان مورد توجه باشگاه رئال مادرید است، در دیدار امشب تیمش مقابل استون ویلا در ویلا پارک، بار دیگر در ترکیب منچستریونایتد قرار نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد این بازیکن تا پایان فصل نقل و انتقال‌های تابستانی (31 آگوست یا 9 شهریور) دیگر در ترکیب تیمش به میدان نخواهد رفت.

فان خال در ادامه عنوان کرد: همه چیز به سرخیو رومرو و شرایط او بستگی دارد. همیشه همین‌طور بوده است. وقتی دخیا بازی نمی‌کند، باید خیال‌مان از چهارچوب دروازه تیمم راحت باشد.

سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا، آژاکس، بایرن مونیخ و آلکمار هلند در ادامه به صحبت در مورد فیل جونز، مدافع جوان تیمش پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا به زودی بتواند به ترکیب تیمش بازگردد.

فان خال در این زمینه گفت: کمی لخته خون در ماهیچه پایش دیده شد که پزشک تیم را به تعجب واداشت. گرفتگی عضله پایش نیز به خاطر همین لخته بود. تحت مداوا قرار گرفت و اکنون مشخص شده است باید به مدت سه هفته استراحت کند تا پس از آن مشخص شود می‌تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد یا نه.