به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش این روزها که بازار نقل و انتقالات بازیکنان در همه لیگ‌های دنیا گرم است، سری زدیم به شایعات و گفتنی های لیگ جزیره.

برخی از نکات این روزهای نقل و انتقالات لیگ برتر به شرح زیر است.

*با وجود پیشنهاد 40 میلیون یورویی منچسترسیتی برای رحیم استرلینگ، لیورپول همچنان در تلاش برای حفظ اوست. منچسترسیتی با افزودن حقوق هفتگی 200 هزار یوورو در تلاش برای متقاعد کردن این بازیکن برای پیوستن به این تیم است.
بایرن مونیخ نیز اعلام کرد، در صورت ترک انفیلد بدنبال جذب این بازیکن خواهد بود. همچنین چلسی نیز قصد دارد خوان کاردائو و اسکار، دو بال و هافبک هجومی خود را بمنظور جبران هزینه‌های جذب احتمالی استرلینگ به فروش برساند.
*قهرمان لیگ برتر انگلیس بدنبال به خدمت گرفتن یک ساله فالکائو مهاجم 29 ساله منچستریونایتد بصورت قرضی است. این مهاجم سال گذشته به صورت قرضی از موناکوئو به منچستر آمده بود، تنها موفق شده بود 4 گل برای این تیم به ثمر برساند.
*منچستر حاضر به پرداخت هفتگی 250 هزار یورو به دخیاست تا او را از سفر به مادرید منصرف کند.
از پیتر چک دروازه بان 32 ساله چلسی، به عنوان یکی از جانشینان احتمالی دخیا یاد می شود.
گرچه مدافع سابق چلسی مارسل دزایی در مورد پیتر چک گفته است: او تنها دو سال دیگر برای بازی فرصت دارد و باید باشگاههای لندنی را ترک کند، اما مدیر برنامه های پیتز چک گفت: او علاقه مند به پیوستن به آرسنال، منچستر یونایتد یا پاری سنت ژرمن است.
صحبت‌هایی از به خدمت گرفتن جاسپر کیلسن دروازه بان 26 ساله آژاکس، به عنوان جانشین احتمالی دخیا نیز به میان آمده است.
*آرسن ونگر سرمربی آرسنال، به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع برای ارتقا تیمش است.
*به اعتقاد جان بارنز هافبک سابق لیورپول، کریستین بنتک مهاجم استون ویلا خریدی عالی برای این تیم خواهد بود.
*ژان میشل اولاس مالک باشگاه لیون تایید کرد، مطمئن نیست الکساندر لاکازتی مهاجم 24 ساله این تیم که مورد توجه منچسترسیتی است، فصل بعد را نیز در لیون بگذراند.
*دیک ادووکات مربی 67 سانلدرلند، در صورت بقای تیمش در لیگ برتر، فصل بعد نیز مربیگری این تیم را به عهده خواهد داشت. آنها برای بقا به یک تساوی مقابل آرسنال نیازمندند.
*آرسن ونگر معتقد است فرانسیس کوکئلین هافبک 24 ساله توپچی ها، مثل یک بازیکن 40 میلیونی بازی کرده است.
*استون ویلا با پیشنهاد 15 میلیون یورویی به دنبال به خدمت گرفتن چارلی آستین، مهاجم 25 ساله کویینز پارک رنجرز است. گفته می شود لیورپول و چلسی نیز به دنبال جذب این بازیکن‌اند.
*استبان کامبیاسو هافبک دفاعی 34 ساله لستر، پس از آنکه به عنوان بازیکن سال این تیم برگزیده شد، قصد دارد سال دیگر را نیز در همین تیم برگذراند.
*گروه اعتراضی "اخراج اشلی" از هوادارن نیوکاسل خواسته‌اند تا پس از آخرین دیدار فصل این تیم ورزشگاه را ترک نکنند و با تحسن در ورزشگاه خواهان برکناری مایک اشلی مالک این باشگاه شوند.
*آندرس لیندگارد، دروازه‌بان دوم تیم منچستر یونایند انتخاب داوید دخیا را به عنوان بازیکن سال این تیم به او تبریک گفت.