به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، پدرو رودریگز در دیدار بارسلونا برابر سویا در سوپر جام اروپا توانست گل پیروزی را برای آبی-اناریها به ثمر رساند تا نشان دهد که بازیکن تاثیر گذاری است و بارسا با از دست دادن او ضرر خواهند کرد.

پدرو در دوران پپ گواردیولا بازیکن تاثیر گذاری برای بارسلونا بود و معمولا در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رفت اما بعد از آنکه لوئیس انریکه هدایت این تیم اسپانیایی را برعهده گرفته کمتر فرصت بازی به او می‌رسد. حضور مسی، سوآرس و نیمار در خط حمله آبی-اناریها باعث شده است تا فرصت بازی به پدرو نرسد.

از آغاز فصل جابجایی تابستانی تاکنون خبرهای زیادی درباره جدایی پدرو از بارسلونا به گوش می رسد اما هنوز خبر نهایی در این باره اعلام نشده است. مدیر ورزشی بارسلونا قبل و بعد از دیدار برابر سویا اعلام کرد که پدرو می خواهد بارسلونا را ترک کند و حتی رقم فروش او را نیز اعلام کرد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن دوست دارد که در آبی-اناریها باقی ماند چرا که او از سخنان روبرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا ناراحت است.

پدرو هر چند گل پیروزی را برای بارسلونا در دیدار برابر سویا به ثمر رساند اما بعد از بازی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید و در شادی هم تیمی‌هایش شرکت نکرد. او گفت: اصلا از این شرایط راضی نیستم. روبرتو نمی داند چه می گوید. من با رئیس باشگاه، سرمربی و بازیکنان بزرگ بارسلونا صحبت کرده‌ام اما با روبرتو تنها چند ثانیه صحبت کرده‌ام. اما به اشتباه از علاقه من برای جدایی سخن به میان آورده است. او اصلا نمی‌داند که من چه احساسی نسبت به باشگاه بارسلونا دارم.

ستاره 28 ساله بارسلونا که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به یونایتد به گوش می‌رسد دوست دارد به بازی در تیم محبوبش ادامه دهد. البته او از انریکه هم ناراحت است که با وجود بیماری نیمار او را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

پدرو گفت: شایعه‌های زیادی درباره جدایی من از بارسلونا به گوش می‌رسد و این اصلا خوشحال کننده نیست. من در هر حالتی وفادار به بارسلونا باقی خواهم ماند. من بازیکن بلند پروازی هستم و باید اعتراف کنم که اصلا از نیمکت نشینی خوشحال نیستم، بلکه به شدت هم عصبانی می‌شوم. در دیدار برابر سویا شانس من برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسلونا بسیار زیاد بود چرا که نیمار آسیب دیده بود با این حال سرمربی تیم تصمیم گرفت که من را در ترکیب اصلی قرار ندهد. باید بگویم که دوست ندارم از بارسلونا جدا شوم و تمایلی برای ترک این تیم ندارم. مساله من با برسلونا اصلا پول نیست. شرایط برای من بسیار پیچیده شده است. دوست دارم که فرصت بازی بیشتری در بارسلونا به من برسد اما انریکه دوست دارد که باریکنان دیگری را به میدان بفرستد.

سرمربی آبی-اناریها در پایان بازی درباره این سوال که چرا پدرو را در ترکیب اصلی به میدان نفرستاد گفت: پدرو در دو روز اخیر به طور منظم با ما تمرین نکرد. او کمی درد داشت و به همین خاطر هم من بهترین تصمیم را گرفتم که او را در ترکیب اصلی قرار ندادم. من به دنبال مصلحت تیم هستم. درست است که پدرو در این دیدار برای بارسلونا گل پیروزی را به ثمر رساند اما حتی اگر الان به عقب برگردیم باز همین تصمیم را می‌گرفتم و پدرو را در ترکیب اصلی به میدان نمی‌فرستادم.