به گزارش پارس به نقل از ایسنا، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می‌رسد پدرو رودریگز است.

خاویر ماسکرانو، مدافع آبی- اناریها که چند سالی است در این تیم بازی می کند از پدرو خواست تا این تیم را ترک نکند. او گفت: یک درخواست از پدرو دارم و آن این که بارسلونا را ترک نکند چرا که در اینجا به او نیاز داریم. امیدوارم که پدرو در نهایت تصمیم بگیرد که در بارسلونا باقی بماند. او از بازیکنانی است که برای چنین بازی‌های بزرگ و خاصی متولد شده است. پدرو بازیکن تاثیر گذاری است و این را در دیدار برابر سویا ثابت کرد.

این مدافع آرژانتینی درباره عملکرد تیمش در دیدار برابر سویا، گفت: هیچ کس انتظار نداشت که بازی این گونه به پایان برسد. کمی احساس ناامیدی کردیم، چرا که به راحتی به حریف اجازه می‌دادیم که دروازه ما را تهدید کند. بازی در دست ما بود و با سه گل پیش افتادیم اما اشتباه‌های زیادی باعث شد تا شرایط برای ما سخت شود. بسیار خوشالم که در نهایت پیروز بازی ما بودیم اما باید در کارهای دفاعی بهتر شویم. در نیمه دوم بی جهت عقب نشینی کردیم و به حریف فضا دادیم. با مهارت‌های بالایی که بازیکنان بارسلونا داشتند پیروز این دیدار شدیم.