فصل گذشته وقتی اعلام کردم استقلال نمی‌تواند در میان چهار تیم نهایی لیگ برتر بایستد و نمی‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، خیلی‌ها فکر کردند من با امیر قلعه‌نویی مشکل شخصی دارم، درحالی که قلعه‌نویی چند سالی زحمت کشیده بود و نتایج خوبی هم به دست آورده بود، من مشکلات استقلال را می‌دیدم که به این جمع‌بندی رسیده بودم.

در این مشکلات سهم جاسم کرار را پررنگ‌تر از بقیه حس می‌کردم. این بازیکن درست است چند بازی خوب برای استقلال انجام داده بود، اما نظم و شخصیت این باشگاه را زیر سوال می‌برد. کرار با حاشیه‌هایش به جایی رسیده بود که به طور علنی به فوتبال ایران توهین می‌کرد، همان سال گذشته باید به شکلی که برای دیگران هم سرمشق باشد، از تیم کنار گذاشته می‌شد.

سال گذشته هم گفتم بروید ببینید این بازیکن چه مشکلاتی دارد که حتی در تیم ملی کشورش هم با وجود احتیاجی که به او دارند، کنار گذاشته می‌شود؟ این بازیکن هر جا بوده، ایجاد دردسر کرده است، ولی جدا از گذشته جاسم کرار، کارهایی که او در فصل گذشته فوتبال ایران انجام داده بود، برای آن‌که او را از فوتبال ایران طرد کنند، کافی بود. من نمی‌دانم با آن سابقه، چرا مدیران باشگاه استقلال اصرار داشتند او را این فصل هم در تیم حفظ کنند. شنیده‌ام مدیر عامل استقلال گفته است برخی از دوستان توصیه کرده‌اند او را برای تقویت تیم نگه دارند، من نمی‌دانم این چه دوستی می‌تواند باشد که چنین توصیه‌ای می‌کند، این دوست فرقی با دشمن ندارد.

باشگاه استقلال، باشگاه بزرگی است. خیلی بزرگ‌تر از این که یک بازیکن بخواهد، با آن بازی کند. به طور جدی و صریح به پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، هیات‌مدیره، مدیرعامل استقلال می‌گویم این بازیکن نباید جایی در تیم داشته باشد. اگر بازیکنی مثل مسی به بارسلونا می‌رود هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی بزند چون او مسی است، ولی این کراری که استقلال بدون آن هم عالی بازی کرده، کیست که نتوانیم از او بگذریم. اگر امسال کرار در استقلال بازی کند جوان‌ها ضربه می‌خورند. مظلومی دارد راه قلعه‌نویی را می‌رود و این مساله باعث می‌شود نظم تیمش به هم بریزد. استقلال باید خیلی زود تکلیف خودش را با کرار مشخص کند و او را از استقلال کنار بگذارد. این بازیکن جای بخشش نگذاشته است.